torsdag, november 19, 2009

Trist tips - opphørssalg


Bilde fra nettsiden

Lena skal legge ned sin herlige nettbutikk, bo med barn - og selger dermed ut alle varer til -30%.
Jeg fikk pakke derfra i dag, som inneholdt denne lenge etterlengtede kalenderen.

Calender pixy brown boy
Bilde fra maileg.dk

Det ble så klart en bestilling nå også, noen gaver.

Large Winter rabbit boy
Bilde fra maileg.dk
Denne store guttekaninen som blir kjæreste med denne havner under treet til Stjernebarnet, mens annet snacks skal gis bort til andre små. Synd at butikken stenger, jeg likte meg godt inne hos Lena. 

Tvi-tvi og lykke til med andre prosjekter.

post signature

3 kommentarer:

Bo med barn sa...

Åh...jeg blir helt rørt jeg. Klem fra meg:)

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Seriøst, vi gjør jo hverandre blakke... (Vel, nå var det mannen som betalte siden jeg har lagt kodebrikka i bilen *praktisk*)

Ida sa...

Takk for tips :)
fikk jeg svidd av en halv tusenlapp jeg også.. eller som mammaen over her.. mannen betalte siden hans kort lå nærmest.. hihi :-)