tirsdag, november 10, 2009

Umoralsk påkjørsel!

Å nei! mannen kom nettopp inn, og ba meg bli med ut litt. Lovte ikke godt. Hadde med seg lommelykt, og viste meg hvordan bilen min (hovedbilen vår) så ut. Eller rettere sagt, den så ikke ut. Noen har kjørt på den, og herpet hjørnet på støtfangeren. Så den må nok skiftes. Kunne vel vært verre, men det som plager meg er at dette er andre gangen noen har skadet bilen min og så stukket av. Hva slags folk gjør sånt? Har de bare sykt dårlig oppdragelse? Hadde aldri stukket fra ansvaret hvis jeg var så uheldig å skade noen andres bil. Var inne og sjekket på forsikringen nå (mannen nekter å kjøre rundt med bilen slik den ser ut nå), og vi har en egenandel på 4000 kr. - Og vi som endelig hadde tatt oss råd til nye vinterdekk tidligere i dag, over 6000 det og. Kjekt med bil...
angry smiley face DONT USE W/OUT PERMISSION!!!!



post signature

8 kommentarer:

Torilpia sa...

Når jeg hører sånt er jeg glad jeg ikke har bil. Noen mennesker er så sylfrekke at det ikke finnes ord. Så synd at dere må betale for andres skadeverk - skjønner godt at du reagerer.

Må samtidig kommentere den fantastiske melkekartongen i innlegget under :o) Er bare så nusselig da ..

Ha ei fortsatt fin uke - til tross for utlegg på bilen. Oppmuntrende klem fra Toril!

rosaengler ❥ sa...

FYSJ og fy så irriterende- :(:(:(:( hadde nok vært en smule muggen litt ja.

klem :)

Lindas hus sa...

Åååå så irriterende! 2 ganger har jeg blitt kjørt på som de bare har reist i fra! Jeg har ennda ikke reparert det, men det irrrrrriterer meg grønn hver dag jeg ser det! Folk eier ikke skam! Gratulerer så mye med melke kartongen da...dere får trøste dere med det! Ha en fin fin uka selv med ødelagt bil!Klem fra Linda

Beate sa...

forbasket irriterende!!!!! hadde ikke sovet godt om natta om det var jeg som hadde kjørt på og stukket av!

ønsker deg en super-duper dag til tross for skadet bil...
klem Beate

Datt sa...

Ah, så jævla irriterende!!! Jeg føler med deg, det er sjokkerende mange som stikker av fra slik altså! Skulle fått kloa i dem... hrmf...

FlorasFrue sa...

Så kjipt!! Det er helt forkastelig å kjøre på noen og så bare stikke av. Hadde blitt sur, masse penger ut nå rett før jul på ting som det IKKE er gøy å bruke penger på - bil..
Klem

HusmorDronninga sa...

ååhhrr.. sååå irriterende!
Skikkelig sure penger det der.. At ikke folk kan oppføre seg som oss "normale" da.. ;) og ta ansvar for det de gjør...

Medfølelse fra
Kjersti

Lycheli sa...

Så fryktelig irriterende!! Helt enig - hvem i all verden stikker ifra noe slik?? Slike uforutsette utgifter er ikke mye gøy å få - og rett før jul passer det vel ofte ekstra dårlig!

Får håpe de leser bloggen din ;)

Klem Lycheli