tirsdag, november 24, 2009

Vinnerlykke!!!!!

Det har vært mye negativt for oss den siste tiden. Midt oppi det hele har jeg hatt en oppgave å skrive, og har to eksamener jeg må forberede meg til. Så jeg kan gjerne fortelle at jeg har vært litt motlløs den siste tiden. Det er jo ikke nødvendigvis det en gjerne tar opp inne på bloggen, men i den sammenheng vil jeg dele noe positivt med dere - Jeg tror universet har sett at jeg trengte litt oppmuntring.

Jeg vant nettopp konkurransen inne på prinser og prinsesser - et gavekort i den herlige nettbutikken. Og nå fikk jeg akkurat mail fra Kreativ mamma om at jeg har vunnet dette kule Onmii smykkebrettet!


Så da blir det gaver under treet i år og! (Neida, det er ikke så ille, det bare føles sånn inni mellom.)

post signature

8 kommentarer:

Torilpia sa...

Huff .. ikke godt å slite sånn .. MEN så bra at du fikk et par oppmuntringer når du trengte dem .. :o)

Her har jeg tenkt å legge meg på en litt rimeligere julevariant enn til vanlig. Er litt mindre penger denne jula - men jeg ser på det som en utfordring - også gir det forhåpentligvis ikke så stor bismak i lommeboka uti januar/februar - når alle "stor-regningene" dukker opp i postkassa.

Ha ei fortsatt fin uke - trøsteklem!

Lillamumi sa...

Så koselig med noen oppmuntringer i hverdagen. Slikt trenger vi alle sammen :O)

Lindas hus sa...

Gratulerer så mye med premier. Det kan gjøre godt for kropp og sjel med slike oppmuntringer hvis ikke humøret er helt på topp. Det var forresten fine juegave tips for under 100 kr du viser. Håper lykken snart snur seg og alt går din vei! Ha en fin uke. Klem

HusmorDronninga sa...

Så bra at du endelig fikk en oppmuntring i hverdagen da!
Og det smykkebrettet var jo bare genialt!

victoria sa...

så moro... gratulerer...
det var virkelig vel fortjent...
klem victoria

FlorasFrue sa...

Gratulerer, vel fortjent!! Ønsker deg lykke til på forestående eksamener og at nedturer blir til oppturer!!
Klem

SkrekkogGry sa...

Kjempebra at du vant akkurat nå når du trengte en oppmuntring. Ha en fin dag!

mvh Gry

idyll sa...

Heisann.. Alltid kjekt med en opptur når ting er som mørkest.. Men av erfaring er positive tanker litt redningen av å te.. Å vinne så fine premier er jo en fantastisk oppmuntring.. Å her kommer en bjørneklem fra meg også:)