lørdag, desember 12, 2009

Erkeengler fra Georg

... Eller retteresagt fra Dronningmoren! Min mamma som er så snill hadde kjøpt meg disse i går - en liten "førjuls-presang" kalte hun dem. Nydelig julepynt fra Georg Jensen, laget av rustfritt stål. Disse kommer til å glede meg i mange kommende år. Takk mamma!

For litt siden vant jeg trøste premie inne hos Stine, nydelig julepynt hun har laget selv. Hun sendte faktisk ikke ett, men to flotte kors - tusen takk, Stine!


Ønsker alle en flott og avslappende førjulshelg!

post signature

5 kommentarer:

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Fine Georg! :) Snille mamman!

Jeg fikk snapskopper (!) til servicet mitt siden vi skal feire jul her i år, av svigermor. Snilleste! :)

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Og så skriver man da virkelig ikke om kopper og skåler med C! ServiSet....

victoria sa...

Så heldig du var da... De var virkelig flotte..
Snill mamma vettu ;)
ha en flott førjulstid du også..
klem victoria

Torilpia sa...

Heldig igjen du .. :o)

Avdelingen sa...

Så fine de var både korsene og englene. Jeg har makens engler og du kan se dem på et bilde av vrihasselpynten i bloggen vår.