søndag, desember 20, 2009

MER!

Ja, det var Stjernebarnets eneste kommentar hver gang hun kom ned bakken. Solstrålen var ute på akebrett for aller første gang i dag. Jeg har aldri i løpet av mine 30 år sett så mye snø som dette i Stavanger. Vi gikk bort i skogen utenfor huset vårt ca 10.30 i morges - og fant en urørt, vakker, snøkledd skog! Vanligvis er det så fullt der borte på søndagene at vi skygger unna, så lurer på hvor alle var i dag - det er mulig at folk holdt seg hjemme fordi de ikke klarte å kjøre til skogen? Vi hadde noen fantastiske timer. Det var helt perfekt. Utenom at rumpa mi passet dårlig oppi akebrettet. Ingen bilder av det!!!

Lenge mellom innleggene mine for tiden, det er så mye å henge fingrene i at det blir bare ikke tid til blogging. Takker til alle som er så greie å legger igjen kommentarer, skal prøve å ta en runde innom dere snart. Beklager at jeg er så treg!

Det har skjedd noe som jeg gjerne vil dele med dere. Jeg har fått sensuren på min første eksamen, i sosiologi. Denne var jeg veldig usikker på om jeg hadde skrevet meg helt vekk på. Men jeg fikk A. Noe jeg på forhånd (og fremdeles!) hadde ansett som umulig. Så noe rett har jeg gjort - å, det føltes godt å få vite det nå! Beklager selvskryt, men jeg er faktisk ganske stolt ;)

Ønsker dere alle koselige dager i vinterlandskapet!

post signature

7 kommentarer:

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Så fine bilder!! :) Ser om som om dere koset dere skikkelig ja.

Tror vi får ta med oss ungene ut en dag ja. Liker meg godt inne jeg gitt. Latsabben. Det er fint med naturbarnehage. ;P

Og du; FLINKISEN!!!! Gratulerer så masse!!!! :))))))))

Maja sa...

Herlige bilder av en liten tulle på akebrett!
Gratulerer med A, det kan jo ikke bli bedre det!
Lov å skryte litt vettu;)
Kose dere videre i snøen og uken som kommer.
Juleklem

Petit sa...

Jeg har heller ikke på mine 31 år sett så mye snø i Stavanger før. Kanskje det bare er fordi vi er så unge...:)

Gratla så myyyye med A, helt suverent.
Jeg fiska min første A ifjor, på etterutdanning. Var/er stolt som en hane jeg også.

FlorasFrue sa...

Aller først: Gratulerer med flott resultat på eksamen!! Så deilig å ha gjort det så ba!!
Så må jeg jo si at du har tatt kjempefine bilder!! Jeg våget meg ut i går formiddag til Vaulen, men det blåste så mye så ungene ble rundt huset. Men senere på ettermiddagen ble det jo mye bedre her. I dag må vi finne en lang bakke og komme oss ut :0)
Kjersti

HusmorDronninga sa...

Gratulerer med strålende karrakterer på eksamen! Flinkis! Godt å få den nyheten før jul ja :)
Nydelige bilder av lille jenta di! Og det har jammen meg kommet nok snø her i distriktet nå ja.. får bare håpe det holder seg en stund ;)
Klem fra Kjersti

Tulip sa...

Så herlige vinterbilder. Tydelig at jenta di frydet seg ute i snøen!!!

klem

girasole sa...

Du har all grunn til å være stolt! Gratulerer så mye!!