torsdag, desember 03, 2009

Når mannen steller hjemme... + melkesjokoladesykkel!

Dette er et innlegg for å hedre Dronningmannen. I dag vasket han vinduene utvendig - før jeg sto opp. Senere ordnet han pinnekjøtt, og laget kålrabistappe - og bakte brownies! Flinke mannen min <3


Legg merke til den lille søtmonsen som står og skal ha...
 
Så noe annet morsomt: På tirsdag fikk jeg denne levert på døra

Den krevde litt montering, og det er Dronningmannen som står bak det selvfølgelig. Dessverre var det en skrue som var skjev, og han ble ikke helt ferdig - men er den ikke kul? Jeg har altså vunnet den på freia.no, jeg laget en ku der inne for nesten et år siden - og den er visst med i trekninger hele veien - så folkens inn der og lek! masse premier, og mye sjokolade!

Dronningmannen står bak sykkelbildene fra i går. Han kom opp fra kjelleren, ga meg kameraet og sa at han hadde fotografert den for meg "fordi jeg måtte jo ha noe å blogge om". Hehe, men det rakk jeg ikke i går, for da var jeg sammen med barselgruppen og spiste tapas! En utrolig koselig kveld.

Ønsker alle dere en utrolig koselig kveld.

post signature

18 kommentarer:

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Kuleste sykkelen! Fæl farge (siden jeg IKKE liker gult), men sykkelen var stilig. :)

Og du; Mannen din fortjener medalje! :D


Nei, du har ikke gått glipp av noe; jeg har bare ett barn, mannen har to. (Altså ei på snart 10 + Hedda)

Og ja, det som er på bildene er alt fra ebay :)

Den gode feen sa...

Du og du så lenge sidan eg har vore innom her. Nå har eg skamkost meg. Dødsimponert over melkekartongane med verdas skjønnaste Stella på, ledd meg ihjel over ho som testar ut bittesmå stolar, sukka tungt over han som mista jobben og akka meg i medfølelse over deg som har eksamensperiode.

Gratulera med verdas kulaste sykkel, og FOR ein snil mann du har. Kos dåko masse, stor klem frå Linda

rosaengler ♥ sa...

STEIKE så stilig den var- gleder meg til å se bilde av deg syklende nedover bakken i den. hihi
Snill mann har du også- lykken i dag ♥

Tusen takk for fiiiin link, men nesten 30$ i porto for en ble litt mye- trrrrror jeg da, for de var virkelig fine ♥

klemmer

Bette sa...

For en kuuuul sykkel!!! Gult er kult!
Og så heldig dere er som har skjønnngen deres på melkekartong! De er bare nusselige♥

God helg!
Bette♥

girasole sa...

Åååå nå fikk jeg lite lyst på kake da! Så utrolig god ut - så flink han er! Og den sykkelen er jo kjempestilig - en ting det ikke hadde gjort meg noe å sykle rundt å reklamere for!

FlorasFrue sa...

Så stilig sykkel!!! Og en fantastisk mann som fikser og ordner - herlig :)
Ønsker deg en rikti fin fredag
Kjersti

Torilpia sa...

Så snill en mann da .. :o) Den Brownies'en ser jo helt herlig ut .. skjønner godt at lillegullet har lyst på :o)

Vinnerlykken er der fortsatt skjønner jeg .. du får sørge for lottokuponger og slikt nå når du er inne i en så god stim .. :o)

Ha en flott fredag og ei toppers helg - klem!

Lottas Himmelrom sa...

Åh stilig sykkel og for en mann!!!!! Heldige du!
Stjernebarnet er observert både i Drøbak og Ski;) Så moro da:)

Ha en herlig helg!
Klem fra
Lotta

Kort og Søm sa...

Helt fantastisk sykkel, heldig deg!! :o)
Riktig god helg, klem Fredrikke :o)

The Lavendar Room sa...

Den sykkelen var bare råfin! Du må virkelig være flinke, føler du har vunnet flere slike konkuranser. Sko gjerne sett kuå di!:):)

Fant Stella på Kiwien her en dag!! Så morsommt:) Og kartingen var enda finere i virkeligheten!

For en heldig mann du har da!! Vidaren min, så god som han er kan så vidt koke vann-så ble heftig imponert jeg nå!:)

Marita Gjøse heter hun, ei utrolg kjekk og dyktig jente-hun er end lærling, men kan virkelig anbefaler å ta bilder hos henne. Og takk for hyggelig kommentar om bildene av Emms:) Hun har masse hår ja! Gjett om moren har lyst å lage fletter og dulle med det, men ikke alltid jeg får lov:( Hadde ikke hår selv før jeg ble 4/5, og det kunne egentlig ikke kalles hår...mer dun!;)

Kan jeg spør hvor dere bestillte de små gaveeskene dere ga til gjestene i bryllupet?? Husker jeg rett at dere hadde monogram på de??
Leter etter noen fine til bryllupet:)

Ha en nydelig helg!
Klem Julie

The Lavendar Room sa...

Kartingen/Kartongen :)

Tulip sa...

KUL sykkel! Har sett den i et butikkvindu, og tenkte; DET hadde vært litt av en doning å hatt!

Så det er DERES STELLA på melkekartongen som står i kjøleskapsdøra mi! Studerte bildet, og tenkte at det var da en utrolig nydelig liten nisseunge!
Gratulerer:)

Alexandra sa...

Herlighet. DU bare vinner og vinner du :) Jammen heldig :)
I dag har vi forresten kjøpt melkekartong med Stella på her på Bryne. Vanligvis går vi for Tine, hvertfall så lenge det er julemønster på. I dag var det Stella som var søtest, derfor ble det den :)

Dagny @ Beautiful Living sa...

Wow, for en sykkel!! Utrolig kul, din heldiggris :)

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Hei hei :)

Her er det skikkelig vinter! Dessverre er det mildvær om dagen, så snøen er litt bløt. Håper det blir kaldere igjen snart. Litt mer snø og 3 kalde hadde vært perfekt nå. (Trenger virkelig ikke -16 igjen! :P)

Akebrettet er kjøpt for 129,- på Europris. Med belte og greier. Hedda ELSKER det! Må gjemme det inne, ellers drar ho det rundt hele stua!

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Liten hilsen til deg hos meg :)

Fargelykke sa...

ohhh hadde jeg hatt en sånn skal jeg love deg at tilgomed jeg hadde syklet..hehe

nattaklem til melkemamman til den herligste melkejenta:)

Briggs lekehus sa...

Så fantastisk bra!! genialt fin:-)