torsdag, desember 17, 2009

Spontan tapas


Nam nam sent på kvelden!

7 kommentarer:

yesheimen sa...

Nam-nam, sånn kosemat er jo så deilig da! Vi gjør ofte sånn vi også. Vin, ost & kjeks er en stor favoritt.
Nyt de siste førjulsdager.
Klem Ann<3

sylvia sa...

mmmm.
nydelig.
natti natti fra sylvia

Torilpia sa...

.. nei nå må jeg gå og legge meg før jeg går bananas i kjøleskapet .. mmm ... :o)

Christine C sa...

Det så ut som skikkelig snadder!
Håper du får en fin førjulshelg :)

idyll sa...

Mmmm.. det så snadder ut! Vi var samlet hos ei venninne på jobb i går, og hadde- ja nettopp tapas:) La meg veeeldig lykkelig og mett..

Ha ei strålende helg, klem

Snøstorm sa...

Hei! Så at du hadde kommentert på give-awayen jeg hadde. Ville bare si i fra at det kommer flere utpå nyåret. :) Mvh, Camilla

Diana sa...

Önskar dig en fin fjärde advent!! Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett ekologiskt kramdjur. Har dessutom en bloppis idag där jag säljer klänningar, jeans m.m. Kolla gärna in! =) God Jul! Kram, Diana