fredag, desember 11, 2009

Stjernebarnets jule-session



I dag leide vi Stavanger foto's studio. Det var årets julekortbilder som skulle sikres. Ja, jeg er utrolig sent ute, men alt har vært på hold til jeg var ferdig med eksamene mine. Gjett hva folkens, nå er jeg ferdig med eksamene, wooohooo!!! Må legge ut noen smakebiter av min lille stjerne ♥







Og så har herlige Vibeke - som jeg nå går så langt som å kalle min (shopping) partner in crime - gitt meg denne flotte awarden

Tusen takk vennen, sender den rett tilbake til deg!!!

post signature

9 kommentarer:

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Hihihihi... Thanx Partner! :D

Fiiiine bilder av Stellajenta. Heddalille sitter sjelden rolig, klarer ikke å se for meg henne rolig nok til å bli tatt bilder av sånn. Tviler litt på barnehagebildene til våren. ;P

Ha en god helg!!

:)

victoria sa...

For noen fantastisk flotte bilder av lille stella... Likte veldig godt den røde julekjolen... nydelig...
Du er ikke den eneste som er seint ute,er det selv som alltid... lærer aldri vettu.. ;) he he
Kan tenke meg at det er deilig og være ferdig, gratulerer med vel overstått examen...
Ha en fantastisk helg og en fin førjulstid
klem victoria

Hege sa...

Kjære Mari Ann:-)
Så kjekt å få et innlegg fra deg!
Nuudelige Stella- skjønner godt du er stolt:-)
Gratulerer så mye med award, så fortjent:-)
Ha en koselig helg, klem Hege.

Torilpia sa...

Gratulerer med vel overståtte eksamener :o)

Så søte bilder av Stjernebarnet da .. masse fint å velge i her ja :o)

Ha en fortsatt toppers helg - klem!

SkrekkogGry sa...

Nyyydelige bilder. Særlig det øverste med det drømmende blikket. Er vel bare å sende inn til neste års melkekartong også..

mvh Gry

Huset på øya sa...

Nydelig bilder av en nydelig jente ! Riktig god førjulshelg ! klem Vibeke (fant Stella på melkekartongen på Kiwi i Asker :-)

Beate sa...

så nydelige bilder!

så godt å være ferdig med eksamen! nå kan du bare nyte førjulstiden!

ønsker deg en fin lørdag

klem Beate

Tulip sa...

Så flotte bilder av jenta di!
deilig å væreferdig med eksamen, hva!? Nyt det, og kos deg frem til jul!!!

marita sa...

Så herlige bulder!! :) Stella er blitt så stor :)