tirsdag, desember 01, 2009

Test av skapplass.


Intet er hellig *ler*

4 kommentarer:

Hege sa...

Unger er bare herlige, føler stemningen i bilde du har tatt!
Så stolt du må være over "melke-barnet"!!
Så skjønn:-)
Ha en fin kveld,NÅ legger jeg deg på blogg-rollen min så jeg ikke glemmer det!)
Klem,Hege.

Torilpia sa...

Så kjent - så kjent :o) Nuskat lita frøken :o)
Nederste hylle i vitrineskapet her var lenge buss .. full av kosedyr og fireåring :o) Var litt spent på reaksjonen - da jeg malte det hvitt og satte det på stua .. :o)

Kjempeartig med bildet av stjernebarnet på melkekartongen .. har dessverre ikke funnet noen slike kartonger i området her. Kanskje de kommer nærmere jul? Vi får håpe det. Har lyst til å vise henne frem til fireåringen :o)

Ha en super onsdagsettermiddag og kveld!

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Stilig! :))

HusmorDronninga sa...

Herlige jenta!

Det ligger forresten ein liten award til deg inne hos meg :)

Hilsen fra
Kjersti