søndag, januar 31, 2010

Jeg holder ebay oppe...

Ja, vi kan trygt si at jeg har tatt helt av med nettshopping i det siste. Tenker på sommer og sol, og ikke minst høsten, når vi skal til Disneyland i Paris. Stjernebarnet får masse fint i postkassen i tiden som kommer!

"Cherry pie" / Gymboree

"Little Paris" / Janie and Jack
 
"Parisian park" / Janie and Jack
 
"Ice cream social" / Gymboree
"Mountain cabin" / Gymboree

+ noe ting til, men dataen samarbeider ikke, så mulig jeg legger dem ut når de kommer ;P
Natta!

8 kommentarer:

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Guuuuuuuuuri, så mye fint du har kjøpt! SÅ nydelig kjole, da... *sukk* Tenker lille stjernebarnet blir fjong til sommeren! ;)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Sjå her ja... *ler* Det er du og jeg. Du och jag. :)))

Her kommer det knotter, wallstickers og litt dill. ;) Den buksedressen var fiiiiiiin! *lete* ;)

V.

Kamille sa...

God morgon!
Så mykje fint. Heldige stjernebarnet som får alt dette:)
Eg har forresten lagt inn et seint innlegg om dynetrekket på Fretex, betre seint enn aldri vel? :P Så får me sjå kva eg finn på å sy :)
Tusen takk for kommentarane du har skrevet. Såg at du til og med hadde lagt igjen ein på uglebildet mitt :)

Nå er eg klar for å ta fatt på ei ny veka med nye muligheiter :):)

Helsing Kamille
Ønsker deg og dine ei god veka!

Datt sa...

Ååååh, så mye søtt!! <3 Heldige lille jenta! :)

Torilpia sa...

ååå .. er hun heldig eller .. :o)

Så nydelige klær!!

Ha ei flott ny uke - en skjønn februar - stor klem fra Toril :o)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Utfordring til deg hos meg ;)

marita sa...

Wow, den røde kjolen var berre heilt nydelig! Heldige Stella! :)

Miramora sa...

Lekkert!! Ebay er en gave fra oven. Fin blogg du har :-)