torsdag, januar 21, 2010

Små Fretex funn + awards

I dag rakk jeg å kikke innom Fretex en rask tur, og fikk med meg et par små ting. Det første jeg fant var en potte til babydukker - tenkte den kan være kjekk for mitt lille Stjernebarn. Så fant jeg et par gamle puslespill, det ene med trebrikker. Sto selvfølgelig inne i butikken og telte biter - måtte jo sjekke at de var komplette. Så fant jeg en fin heklet poncho til mini'en, og en vase tilmegselv. Ikke verst.

Hm, siste bildet der roterte segselv, og jeg får ikke snudd det selv om jeg laster opp på ny. Jaja.



Denne awarden har jeg fått fra både Heidi og Mona - tusen takk, jenter!


Med denne awarden følger det med en oppskrift:
1.Kopier awarden på bloggen din
2.Link til personen som gav deg den
3.Fortel 7 fakta om deg selv
4.Velg 7 andre blogger som du sender awarden til
5.Link til deres bloggar
6.Legg igjen en kommentar på bloggen, så de får vite om awarden.

7 ting om meg:
1) Jeg oppdaget i dag at jeg samler visst på små, gamle glassvaser.
2) Min datter og jeg skal til Legoland for aller første gang i april (sammen med Droningmannen, men han har vært der før).
3) Jeg satte meg tilbake på skolebenken i en alder av 30, og studerer Samfunnsfag m/personalledelse. Veldig spennende!
4) Er endelig varm på føttene! Fikk tak i LaCrosse boots forrige mandag, etter å ha lett etter Sorel sko i hele desember.
5) Har to katter, Returna og Adolpha - som kom til oss etter å ha bodd fire år hos Dyrebeskyttelsen.
6) Er hektet på Gymboree (og ebay tilfredstiller denne lysten)
7) Blir aldri brun. Brukte solarium 3 ganger i uka i ca 2 mnd før bryllupet, for å se litt normal ut.

Oppdatering: i min iver etter å se Criminal minds glemte jeg å sende denne videre!
Men vil gjerne gi den til

Er på vei i seng nå, så de som ikke ser det selv skal få beskjed om awarden sin i morgen! Natta :)

post signature

15 kommentarer:

Heidi - Beauty&Living! sa...

Så mye fint du fant :) Og den vasen var lekker!

Pia sa...

Gled dere til legoland - masse moro både for liten og stor!

Datt sa...

Så herlig at du har adoptert to katter! Varmer et katte-elsker-hjerte!

Hege sa...

Gratulerer med award- og så kjekt å bli litt bedre kjent med deg:-)
Jeg studerte også etter at jeg hadde fått mitt første barn-da vet man litt mer hva man vil , er min erfaring:-)
Kjekt å kikke på fretex etter skatter!
Sov godt, klem Hege.

EllenSand sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Nå har jeg kikket litt rundt her inne i bloggen din. Mye spennede og linker jeg får lyst til å utforske.
Ellers, sier som Pia, Legoland er fantastisk! Og gratulerer med Award!
Ellen:)

FlorasFrue sa...

Gøy å lese litt mer om deg :) Flotte ting du har funnet på Fretex, jeg er så dårlig på å finne skatter i alt rotet...
Ha en fin dag
Kjersti

SivJ sa...

Jeg liker bloggen din,jeg :) Legger meg til som følger.. Er veldig interessert i ketolysekuren din.. Vil gjerne høre mer om den..Har lest litt om den, men ikke hørt om erfaringene fra noen som går på den..
Ha en flott helg:)
Siv Janne

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hah! du må jo si fra da!! :P Tusen hjertelig takk, du er så søt! :)))

Men jeg har akkurat tatt den så du får unnskylde meg. Så spennende er jeg ikke. Selv om jeg kom på at jeg kunne skrevet at jeg ikke kan tøye tunga og lage "pølsebrød". ;P

PS: Den potta.... Pass på stumpen til stjernebarnet! *fnise*

Torilpia sa...

Så mye fint da .. kjekt å handle til en rimelig penge på Fretex :o)

Legoland blir nok morsomt. Minstejenta her var der når hun var to år og snakker faktisk om enkelte ting enda - to og et halvt år etterpå. Så det gjorde nok bra inntrykk :o)

Gratulerer med award!

God helg - klem!

rosaengler ♥ sa...

TUSEN TuSEN takk ♡ blir så rørt over at noen gir meg en award ♡

Så mye fint du fikk shoppet- nice.
Legoland er jo helt herlig, husker mange fiiiine sommere da jeg var liten.

GRATTIS med millionær i familien- så koselig å høre om slikt.

stor klem fra Anita

Cathrine sa...

Så koselig, tusen takk :D

Vibeke / Mammas Hus sa...

SATC......? (Hjernen min vrisr seg.........)

I LOVE GG (Både Gilmore Girls og Gossip Girl ;P) og OTH.

Vibeke / Mammas Hus sa...

OMG! Er det mulig lissom?!?!?! Sikkert fordi jeg er kvalm. Jeg fikk box'en til bursdagen min da jeg var gravid, så på ALLE sesongene mens jeg lå kvalm på sofaen. Og da filmen på dvd kom og jeg hørte introen ble jeg kvalm på nytt. SÆRT!

Lipstick Jungle ja... Ble det bare to sesonger?

OTH: Chad Michael Murray. *sikle* ;) (Selv om han spiller 16 år i reprisene...*sikle*)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jepp, men der spiller han sånn ufordragelig fjortis drittunge. Så da likerjeg han ikke. ) *fnise*

Linea sa...

hei.

var tenkt til å skrive at jeg hadde en utfordring til deg på siden min med en award,
men du hadde allerede utført den:)

Ønsker deg en goood helg:)