torsdag, februar 11, 2010

Bonnie Jean - ny favoritt! - oppdatert-

Det er ingen hemmelighet at jeg liker å shoppe. Jeg kjøper mye på ebay, og generelt fra utenlandske nettbutikker. Nå er det via ebay at jeg har funnet et nytt favorittmerke til Stjernebarnet. Det heter Bonnie Jean, og her er hva jeg har shoppet i dag:


Str 2T


Str 3T

Str 4T
Så nå har vi maritime antrekk klare til iallefall 2012! Når Stjernebarnet vokser inn i den røde kjolen må hun selvfølgelig få se filmen Annie! (Den øverste er også blå, selv om den ser svart ut mot de andre.)
Så et lite shopping tips helt på tampen: selv om jeg oppdaget disse klærne på ebay, så kjøpte jeg to av dem via en nettbutikk som heter Sophias style. Det sparte jeg mye på ifht å kjøpe via deres ebay butikk - for i den vanlige nettbutikken får en -25% på hele kjøpet når en skriver inn koden pres2010 før en betaler . Men tilbudet vare bare ut 15. feb (amerikansk tid) - så surf innom fort om du er interessert.

Oppdatering: måtte ha dette settet med kåpe og kjole også. Men nå er banken stengt. 



post signature

7 kommentarer:

rosaengler ♥ sa...

Så mye lekkert ♥ den Annie kjolen var jo bare helt nyydelig må jeg si ♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

TAKK! :P (Har ikke sett ennå, men tror dette blir dyrt P)

Briggs lekehus sa...

Kjempefine!! har en maritim kjole og drakt tilmine to også. gleder meg til å bruke dem!!

Torilpia sa...

Nydelig kåpe og kjole i rosa .. lekkert med marine-kjoler også :o)

Ha ei kjempefin helg - klemmer!

Bette sa...

Åååå,jeg bare elsket den rosa kåpen og kjolen!! Helt nyyydelig!!
Hvor har du fått tak i Hunter-støvlene? De var bare utrolig kule! Skulle hatt noen sånne til min lille prinsesse;o)

Klem fra Bette♥

marita sa...

Åh, så mykje fint!! Heldige Stella! Eg berre elska dei maritime kjolane, ligna på sånt mamma kledde meg i når eg var lita. Skulle ønske eg hadde ei lita jente og kle opp innimellom og.

☆ SessanOchPrinsessan.Com sa...

I LOVE den puder rosa kjolen med kåpe till, HELT underbar!!

Ha en Lovely Morsdag, Alla Hjärtansdag & fastelaven ;D

//Sessan