onsdag, februar 03, 2010

Hunter kids...

Enda flere pakker i posten i dag! Jeg elsker å få post - uansett om jeg har kjøpt det selv :)
Endelig fikk Stjernebarnet seg nye støvler, Jeg så disse inne hos Alexandra, på bloggen The mint home, og skjønte straks at slike måtte min lille prinsesse også ha...

Det kom også en cd som jeg vant i foreldremanualsens julekalender:
 
+ denne cd'en (dobbel cd m/dvd) til MEG! Elsker Traveling Wilburys, og har hatt disse cd'ene før men har visst rotet dem vekk...pyttpytt, nå er de i hus igjen. Anbefaler dem.

post signature

7 kommentarer:

Datt sa...

Kuuuuule støvlene!! Heldige stjernebarnet! ;)

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

åh, stiiiiilig!
Heldige Stella :D

victoria sa...

Så utrolig kuule støvler... Me like...
Elsker selv å få pakker i posten selv om jeg har bestilt det selv, er som barn der gitt...
ha en fin kveld
klem victoria

marita sa...

Åh, dei var kule! :) Kor bestilte du dei? (Googla hunter kids og bloggen din var noko av det første som kom opp:))

girasole sa...

åherremin for en heldig jente!! :-) fant for et par uker siden noen som det stod "huntress" på, stilige. Har siklet på Hunter-støvler lenge, så må nok ha meg et par snart. De blomstrede vikingstøvlene mine er det gått hull på, så det og at jeg bor i Bergen er vel grunn nok til å kjøpe litt for dyre støvler? ;-) men om jeg skal være praktisk mht reising så burde jeg kanskje gå for noen sånne http://www.lillevinkelsko.no/amaort-packable00-sort-p-5305.html ganske stilige på faktisk, fordi om de ser litt rare ut!

Linda S sa...

Gøy med pakker!! Eg syntest eg hadde vore flink med å la vere å handle på nett.. før helga. Så eg måtte ta det igjen, ved å handle på ulike scrappebutikker og på ebay :) Gleder meg til å få post :)

Anonym sa...

Jeg bestilte mine Hunter støvler herfra: http://www.countryattire.com/
God service, rask levering, og mye billigere enn i Bergen:P

Tanja