torsdag, mars 18, 2010

Fine Fretex-funn

For snart to uker siden så jeg to vaser utstillt i vinduet til Fretex i Stavanger (men butikken var stengt). Som nevnt tidligere her på bloggen, så har jeg, nesten helt uten å merke det, begynnt å samle på vakre, små vaser. I dag var førtse anledning jeg har hatt til å dra å se etter dem. Tenke seg til at begge to var der enda, og attpåtil var de litt nedpriset fra første gang jeg så dem! Lykke!
Jeg fikk også med meg en 70-talls barneskjorte. Den var litt nuppete, men så tøff at det overser jeg. Flott innsvinget modell, med skikkelig spisse snipper. Vet ikke hvor "politisk korrekt" mønsteret er, men jeg synes det var fantastisk! Tenker meg denne med en dongeri snekkerbukse/kjole til, how cute is that?

post signature

6 kommentarer:

lovecountrychabbychicstyle sa...

Må si Lindex hentet seg godt inn igjen der:))
Tenker det var en kjærkommen overraskelse:)

ønsker deg en god helg

klem Lillan

Datt sa...

Lykke! Nydelige vaser! :D

Torilpia sa...

Søte vaser og barnebluse :o)

Du får ha ei super helg med mann og stjernebarn :o)

Klemmer!

Hege sa...

Den ene vasen er jo lik på den jeg lodder ut :-)
Riktig god helg, klem Hege.

rosaengler ♥ sa...

Så stilige vaser du har fått deg ♥ skjorten var jo stilig og det er jo så morsomt å ha noe som ikke alle andre har :)

Stor klemm

igi sa...

Nydelige vaser!

Kan du sende meg adressa di på e-post til meg?
igisverden@gmail.com
Overraskelse kommer i posten :-)

Klem Igi