tirsdag, mars 30, 2010

Igi-post og Ralph Lauren

Sånn, da er ny header på plass. Funket helt som det skulle i dag, så det var nok bare noe som skurret i går kveld. MEN jeg får ikke lastet opp noen bilder, så de får jeg prøve å legge ut senere.
I forrige uke kommenterte jeg under dette innlegget inne på Igis verden, og noen dager etterpå fikk jeg Igi-post! Nyydelige håndlagte sommerfugler. De henger nå på en sjenk og er meget dekorative. Tenk å være så flink med hekklenåla da, tusen takk!

Ellers så har Stjernebarnet fått seg ny "fin-dress". Kjempestilig fra Ralph Lauren. Hvit og blå smalstripete, i seersucker stoff (krep-aktig). Litt vide bukseben, og sløyfe bakpå ryggen på jakken. Kanskje ikke så interessant når jeg ikke får lagt til bilder...


post signature

1 kommentar:

Beate sa...

hei
sleit med bilder på bloggen i går selv. super irri!

så flink du har vært på ketolyse-livsstil. grattis!

hadde planer om en "høy-karbo" påske men tror jeg må kaste inn håndklet... (hi,hi) og gå tilbake på lav-karbo. kroppen kjennes super daff og jeg er trøtt og oppblåst. det sier vel noe om at kroppen min har det best med lav-karbo...

klem beate