torsdag, mars 11, 2010

Jentene på tur!

I morgen, etter skole/barnehage, reiser Stjernebarnet og jeg til Oslo. Vi skal besøke min kjære venninne Venke, som har rukket å gjennomføre et helt svangerskap siden sist vi så hverandre.

Stjernebarnet gleder seg til å treffe Thea venninnen sin igjen, og jeg gleder meg kanskje litt ekstra til å se den nye babyen. Her er noen bilder fra sist vi var samlet, på hytta til påsken i fjor. Dere ser at Stjernebarnet er liten her, ikke fyllt et år enda! Venninnen er 6 måneder eldre (hehe, akkurat som moren hennes er 6 måneder eldre enn meg).

To gode venninner (1)

To gode venninner (2)

- og et til av min bittelille venn, tenk så liten hun var for så kort tid siden!

post signature

6 kommentarer:

Hege sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Hege sa...

Hi, hi :-)
Sov godt:-)
Klem,hege.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så koselig! :) Håper dere får en flott tur! (Vi skal kanskje passere Oslo selv i helga, om øreverken til Hedda gir seg.Neste gang får du si fra i god tid! ;) )

Tror du hadde vært drømmekunden min. ;)

Datt sa...

Hørtes koooooselig ut, god tur! :)

lovecountrychabbychicstyle sa...

ønsker dere en flott tur og god helg:)

Lillan

rosaengler ♥ sa...

Goooood tur til storbyen, blir nok en fantastisk helg dere får sammen.

Stor klem og hils om du ser meg da- hihi