torsdag, mars 18, 2010

Lindex beklager

I fjor høst opplevde jeg et tilfelle av dårlig kundebehandling hos Lindex. Noen av dere husker kanskje dette. Jeg skrev om det på bloggen, og etterhvert gikk det i glemmeboken. 

Denne uken tok Lindex kontakt med meg. De hadde lest innlegget, og beklaget det som var skjedd. De presiserte at de jobber mye med kundebehandling, og at slike situasjoner aldri skal oppstå. Saken var blitt tatt opp internt, og de imponerte meg med hvor seriøst de tok det. De var veldig klare på at dersom noe slikt skjer, så må en si fra, for sånn skal det ikke være. Som et plaster på såret fikk jeg et gavekort, hurra for Lindex!

post signature

12 kommentarer:

Made in heaven sa...

Det var slett ikke verst! Imponerende....

Fru Fjeldhammer sa...

Kjedelig opplevelse.. men en utrolig bra slutt da. Gøy og se hvor langt bloggingen når...

ha en fin dag..
klem

idyll sa...

Fiiiiii... jeg får helt krekklinger av å lese originalinnlegget her:( Ikke en kjekk opplevelse.. Men veldig kjekt å bli tatt på alvor da:)

Ha ein fin dag, klem

Laila Johanne sa...

Jeg husker innlegget ditt og har faktisk tenkt på det flere ganger! Så flott at Lindex tok tak i dette! Det er imponerende :) Håper du finner noe fint for gavekortet ditt!

Klem!

Beate sa...

wow, så bra de tok tak i det da!
ønsker deg en fin dag

klem beate

rosaengler ♥ sa...

Husker godt det innlegget ditt for jeg er sikker på at jeg så den jakken i hvit. Så bra at du fikk plaster på såret (kremt, litt bokstavelig talt kan en jo si) håper de har fått påsnakk at slik behandler en IKKE kunder.

Klemmer og gleder meg til å høre om dere har hatt en fin tur.

Torilpia sa...

Så bra at du fikk en oppmerksomhet for den forferdelige opplevelsen. Tror de skulle vært ekstra påpasselige med hvem de ansetter samt sørge for at alle lærte vareutvalg og kunderservice. Skulle uansett ønske at flere bedrifter tok slikt ansvar som Lindex gjorde her. Viasat f.eks. :o)

Håper dere får ei flott helg - klemmer!

HusmorDronninga sa...

Det var slett ikke verst nei!
Det viser jo bare at de er litt seriøse, og tar kundene på alvor da :)

Lykke til med bruken av gavekortet! Tipper du finner deg noen fine ting til våren :)

Linda S sa...

Så bra!! Kos deg med det :)

Bette sa...

Så flott!!
Sånt liker vi;o)Og Lindex har fått inn masse fint vårnytt!
Kos deg:)

Bettum Villa sa...

Så bra! Kundeservice er viktig... også viktig å innrømme at de gjorde en feil. Kos deg med gavekortet.

Klem Madelen

marita sa...

Så godt dei ordna opp etter seg :)