tirsdag, mars 02, 2010

Show the lady what she's won!

Forrige helg kjøpte jeg en shampoo på blivakker.no. Alle som la inn en ordre den helgen var med i trekningen om 4 pakker med hårprodukter, hver med en verdi på 4000,- Og jammen fikk jeg ikke en mail denne uken om at jeg var trukket ut som vinner! I dag kom den spennende hårpakken... og jeg ble ikke skuffet!
 
  
  
  
  
Masse produkter! Med hovedvekt på merket Joico, som er nytt for meg - men som jeg gleder meg til å teste ut! 
God kveld i stuen :)


post signature

8 kommentarer:

Christine C sa...

Wow...snakk om vinnerlykke :) Noen ganger er man virkelig heldig!

God kveld til deg også.

Maja sa...

WOW...heldig du!

Kort og Søm sa...

Helidge deg...*smiler*..

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Dæven så heldig du er!
Nyt det!
:)

Hege sa...

Åååå så heldig du er - gratulerer:-)
Ha en fin kveld, klem Hege.

salige lavendel sa...

Åh, så heldig du var!!! Joico har jeg prøvet flere ganger og det er nydelige produkter. K-pack gjør underverker for håret så gled deg til den:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Og i tillegg har du hell i kjærligheten? Makan!


*fnise*

Gratulerer så masse :))))

V ♥

Linda S sa...

Kjempeflott pakke!!