onsdag, mars 03, 2010

Vinnerlykke + ny lampe

OMG! vinnerlykke - igjen! Fikk mail fra shoppemamma.com om at jeg har vunnet gavekort på 500,- hos Min lille verden! Det er en kjempeflott barnebutikk i Stavangersentrum, som har utrolig masse fint. Blir ikke noe problem å bruke opp det :)

Dronningmannen, Stjernebarnet og jeg var på Ikea i dag. Etter å ha fått bekreftet i barnehagen at hun ikke har villet ha mat der i dag heller, var vi ganske desperate. Det ble softis både på vei inn og på vei ut. I mellom det var vi på restauranten, og hun spiste et middagsglass - litt falafel, litt cous-cous, litt oliven. Mamma hadde gresk salat, men måtte smake litt på pappas falafelmiddag. Genialt på Ikea at de har gratis middagsglass til barn, men synd at det ikke kan være litt variasjon i det de har. I dag var det kun 6 mnd glass. En annen gang var det kun 4 el. 12 mnd (da var hun bare 8 mnd). Uansett, hun fikk iallefall i seg litt.

Vi kikket etter gulvteppe, og endte opp med ny gulvlampe til stuen. Denne var utstillt på barneavd., og jeg falt for den - i tillegg var den super billig, 399,-
Hva synes dere? Lampen heter Barometer, og bildet er lånt fra www.ikea.com. Lampen er mye finere i virkeligheten enn den fremstår på bildet.


post signature

4 kommentarer:

Linda S sa...

Wow for ein vinnerlykke du har! Heldig du :)
Synd at jenta di ikkje har så god matlyst for tida, håper det bedrer seg.
Stilig lampe ;)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Du altså! Gratulerer!

Lampa er kjempefin! :D

Her sliter vi med ei som ikke vil spise middag. Ho vil ha knekkebrød med pålegg, men ikke middag. :(
Så da får ho plukke litt i middagen og heller spise mer når det blir kveldsmat har vi funnet ut...

Datt sa...

Mhm, den der har jeg og sett på, synes den er så lekker!

Torilpia sa...

Jammen vinner du både det ene og det andre .. gratulerer .. :o)

Stilig lampe .. kunne godt ha tenkt meg en slik jeg også .. og billig var den jo :o)

Dette med spising går litt opp og ned hos småbarn .. men så lenge de får i seg nok væske er det vel ingen fare på ferde .. som regel ..

Håper alt er bra med Stjernebarnet igjen nå .. og at du får lest det du trenger :o)

Ha en kjempefin ukeslutt - klemmer!