fredag, april 16, 2010

Fredagsshopping hos Søstrene G.

Snartur innom Søstrene Grene etter skolen i dag. Så billig at det er nesten gratis...
 12 kr - en tullegave fra Stjernebarnet til bestefar som har bursdag om en uke...
11 kr per par - Søte hagehansker - perfekte når hagesesongen er like rundt hjørnet...
85 kr - Fin premie til en liten jente som øver på å sove i egen seng...
12 kr - herlig hodemassasje. Svigerinnen min har en lik sak, men betalte 200 (!) for den hos frisøren...
3 kr per pakke - kuleste papirlommetørklene EVER!
8 kr rullen - prikkete gavepapir for alle anledninger. "Hele" slekta mi har bursdag i april/mai, så dette var et nødvendig kjøp ;)

Det ble selvfølgelig flere innkjøp, var innom Åhlens, og fant noe småplukk til bursdagene om to uker (Stjernebarnet og jeg feirer tilsammen 33 årsdag). Fin bildelist til gangen fant jeg på Indiska. Harry Camper hadde fantastiske kube-puslespill, slike jeg husker fra min barndom. Stjernebarnet får et med ulike Albert Aaberg motiv. Skal ta bilder når hun har åpnet det. Det blir enda en premie i "sove i egen seng" prosjektet vårt. Hun får gullstjerne hver morgen. 7 stjerner = premie. Hun har nå 5. Det går i grunnen overraskende bra, i natt var jeg bare inne en gang. hipp hurra for å ha tatt tilbake senga vår!



post signature

5 kommentarer:

idyll sa...

Så masse kjekt du hadde funnet:) Er alltid like spennende hos Søstrene Grene, finnes mye rart i krinkler og kroker.. Høres helt genialt ut med premieringen i "ta senga tilbake" lykke til!!

Ha ei fin helg, klem fra Idyll

Beate sa...

digger søstrene grene!

det prikkete gavepapiret er til å spise opp! har det jeg også

ønsker deg en fin dag
klem beate

Liza sa...

Nei nå må jeg innom Søstrene Grene altså! Elsker den butikken, og må innom der hver gang jeg er i byen :)
Den hårkileren har vi også, genialt. Særlig siden den er så dyr hos frisørene hihi.

Ha en strålende helg! Klem fra meg

Kort og Søm sa...

Så mye fint, jeg må nok innom de og kjøpe litt gavepapir!!
God helg :o)

Lindas hus sa...

Så myye fint og billig du har funnet deg! Likte spesielt godt tøysegaven til bestefar;) og den massasje dingsen har jeg også sett for et par hundre kroner! Ha en fin fin lørdags kveld. kLEM