onsdag, juni 23, 2010

Alvefrokost + sniktitt i lekehytta

Denne stolen inntar jeg ofte frokost på for tiden (my folding chair). Herlig, elsker varmen vi har nå!
For et par dager siden fikk jeg meg en ny liten venn... TIPS: denne er på tilbud på Coop Obs! Bygg ut uken, til kr. 379,- løp og kjøp, og husk ekstra pussepapir :)
Damer (og eventuelle menn!) : Jeg trenger hjelp. For en tid tilbake fant jeg endelig et slikt spisebord som jeg har lett så lenge etter på finn.no. Dette skal pusses opp ordentig, ikke bare kjapt juksing med sprayboksen slik jeg pleier ;) Har startet å puss på bordflaten med min nye multisliper. Har pusset vekk all lakken, hvor mye mer skal en egentlig pusse? Jeg fikk en malingspumpe til bursdagen, inspirert av Mammas Hus, så håper på et flott resultat. I motsetning til så mange andre møbler her i Bloglandia, skal dette bordet males blank svart. Skal jeg spraye på grunning først? All info og tips om maling med slik pumpe mottas med takk.
Her er en liten titt inn i lekestuen, men det var en liten frøken som okkuperte den (som seg hør og bør) da bildene ble tatt, så hvor enn mye jeg prøvde å rydde i grytene tok det bare 2 sekunder før det så slik ut igjen! Roter som sin mamma, mitt kjære lille Stjernebarn.
Har endelig fått malt døra og karmene...
Herlig i farta!
- opptatt av noe spennende?

Hjelper mamma med maling av gamle kasser, gode jenta mi ♥♥♥



post signature

1 kommentar:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Grunne først er best :)

Husk å tynne godt, ellers kommer malingen i "spytt" og ikke sprut. ;P

Siste strøk på lekestuemøbler og utebenker i dag. DEILIG!