onsdag, juni 30, 2010

Litt til kjøkkenet...

Kjøpte denne lille kassen med krydderglass hos Huset på landet for noen dager siden. I dag har jeg ryddet i krydderskapet, og vært fremme med dymo'en. Syns det ble kult :)
Var innom Kid en snartur i dag, men med Stjernebarnet springende rundt ble det ikke så mye kikking som jeg hadde tenkt. Fikk kjøpt meg en Zink-potte, slik så mange andre i bloglandia også har, til oliventreet mitt. -30%, og den siste i den størrelsen, vet jeg hadde angret om den ikke fikk bli med hjem.
Her er en annen liten sak som fikk bli med hjem, en bestikkholder, som jeg tenkte ville være fin til å skjule Stjernebarnets elskede ketchupflaske. Mannen fikk øyeblikkelig "Egon-stemning" som han kalte det. Apropos Egon, nå har de åpnet i Stavanger, noen som har vært der, og vil dele erfaringen? Noe annet som nylig har åpnet i byen, er Deli de Luca. Der skal jeg iallefall innom en dag, herre min for noen kaker de har + digg kaffe *gleder meg*!

Ønsker alle mine bloggvenner en koselig kveld!

post signature

3 kommentarer:

Christine Louise sa...

Ja, pottene er fra Kid,, De har så masse fint altså :)

Klem C

salige lavendel sa...

Kjempetøft med de dymo-lappene!

Hege sa...

Det var virkelig kult med dymo-lapper ,
- smart ide Mari Ann!
Ha en flott kveld,
klem Hege.