fredag, juni 25, 2010

N A S T Y

Min kjære og jeg har akkurat begynnt å drikke hvitvin. Han er en øl-mann, og jeg har alltid drukket rød, så dette er noe vi nylig har startet å teste ut. Vi var innom polet i dag, og snakket med en hyggelig mann der om hva han kunne anbefale. Det var blant andre denne vinen fra Italia.
Vi har faktisk ikke en gang hvitvinsglass. Disse to fikk vi i gave fra en butikk hvor vi la ut ønskeliste til bryllupet. Det blir ikke drukket noe av denne vinen i kveld. For de observante kan jeg røpe at det som ligger å flyter i toppen av glasset ikke er en korkbit. Denne flasken har skrukork. 
Heldigvis så mannen min at den fulgte med vinen da han sjenkte, ellers kunne hadde vi kanskje tenkt at den allerede lå i glasset. Det gjorde den altså ikke.
Så denne lille karen må ha vært i flasken da de tappet opp vinen. Han er altså italiensk, men ikke noe mer sjarmerende av den grunn. I morgen ryker han rett tilbake på polet, de må da ta denne i retur? JUKK, er under middels glad i edderkopper allerede!

Mens vi var på ferie kjøpte vi en stor plate med Walters Mandler. Der tygde jeg ned på noe hardt, som jeg tenkte var en forkullet mandelbit, men som viste seg å være noe som så ut som en svart plastikkbit. Den er sendt inn til Freia, lurer på hva de finner ut.

Noen andre som har funnet ting der de absolutt ikke skulle være?

post signature

9 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Men x-stefar (jepp ;P) fant den delen av plastikkorken som er forseglingen, oppi brusen. Med en forseglet kork på. ;) (skjønte du ;P)


Jeg er veldig glad i Dr. Loosen Riesling. BTW.

Og ÆSJ!

marita sa...

Æææ, så ekkelt! Blir rett og slett dårlig! Håpa dei tar den inn igjen på polet. Usj.

HusmorDronninga sa...

Usj... ble ikke akkuratt den kosen du hadde sett for deg i kveld nå nei...

Jeg fant en gang en STOR treflis i dorullen... ganske malplassert den også kan man si...hehe...

Ha en fin helg!
Klem fra Kjersti

Drømmer om drømmehuset sa...

Usj! Kjedelig at det ikke ble noe hvitvin idag da.
Har heldigvis ikke vært borti slike ting.
Ha en vidre fin kveld!
Klem fra Christina

Cathrine sa...

ÆÆææææææææsj!!
Herregud så ekkelt!!

Elin sin sa...

å, fytti så ekkelt!! bra du leverer tilbake.. mange hadde nok bare helt ut og hevet eddisen.. jeg hadde blitt liiiivredd! hihi! hils mannen! klem Elin

micano sa...

æsj! Så ekkelt med den edderkoppen. Egentlig er jeg ikke så redd for dem, men i vinflaska skal de ikke være!! :-)

Solveig`s familie og Interiør blogg!! sa...

åååå fysja meg!! Sååå ekkelt!!

Du den knaggrekken har jeg faktisk kjøpt på europris til en billig penge:)

Ha en flott natt!
Klem

Hege sa...

Æsj så ekkelt Mari Ann! - de må jo bare ta den tilbake!
Takk for søt ben-kommentar: Og joda jeg har også sett det , tror du jeg kunne tenkt meg den samme brunfarven(mor eier ikke hennes type pigmenter..!)?!
Riktig god helg, og håper dere finner no`godt å drikke:-)
Klem, Hege.