tirsdag, juni 29, 2010

Noe nytt!

 I dag har jeg jammen vært en tur i Stavanger, helt mutters alene. Herlig å kunne gå inn på alle butikkene jeg selv ville, og ta og føle på ting, uten noe tidspress. Og, jada - det ble shoppet litt. For litt siden fikk jeg en av de små Mari-skålene fra Iittala, men dessverre ikke i den fargen jeg ønsket meg. Fikk byttet den i dag, til klar blank. Mens jeg kikket litt rundt oppdaget jeg at de store Mari-skålene var på tilbud, og siden jeg har ønsket meg en i årevis, kjøpte jeg en til megselv *fornøyd*.

Det var mye salg i byen i dag, var innom et opphørssalg, og kjøpte mine aller første Green gate ting! Eske med fin julepynt, til 50 kr.
Prikkete stjerner, til 5 kr stykket, og håndstrikkete barnestrømper fra Lisbeth Dahl.
En søt kjole fra My cinnamon girl kjøpt som gave til et lite søskenbarn, som hadde bursdag for så lenge siden at det er helt flaut... så L, dersom du skulle være innom - denne kommer deres vei ;)
Senere serverte mannen pasta, og imponerte meg med garnityren :)
Ønsker alle som er innom en fortreffelig kveld!

post signature

5 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Sjå der ja! :)

Gleder meg til neste helg jeg. Da er jeg i KØBEN!!! :) Tror kanskej det blir litt shopping da ja. ;P

På Campadre kjøpte jeg et jeansskjørt, i to str. Må prøve før jeg bestemmer meg. ;)

Skrekk og Gry sa...

Herlig me en shoppingrunde!
Så flott gangen deres omsider hadde blitt!!

Og liker den nye headeren din, både bilde og navn/utforming.

mvh Gry

Stine sa...

Jeg vet ikke om de har noe eget navn der borte, men church candelabra eller altar candelabra eller noe sånt :)

Stine

Drømmer om drømmehuset sa...

Nydelige ting du har shoppet. Herlig med litt shopping uten noe tidspress.
Ha en vidre fin kveld.
Klem fra Christina

Linda S sa...

Så mykje fint ♡