mandag, juli 05, 2010

Beklager stigmatisering!

Beklager på forhånd til alle som måtte føle seg støtt av den kommende teksten, men den var så morsom at jeg bare må poste den :)

Må bare legge ut et dummybilde først, så ikke poenget avslører segselv i miniatyrbildet :)

Her er Oreokake fra Deli'en på lørdag, jamjamjamjam!


Ok, vi snakker "Blondine-vits"...

En blondine ringer til typen sin og sier:  "Kan du komme hit og hjelpe meg? Jeg sitter med et skikkelig vanskelig puslespill, og jeg vet verken hvor jeg skal starte eller slutte"

Kjæresten spør: "Hva slags motiv har det?"

Blondinen svarer "I følge bildet på esken skal det være en hane"
Typen hennes bestemmer seg for å komme en tur og hjelpe henne med puslespillet. Hun slipper ham inn og viser ham bordet der hun har lagt ut alle brikkene.

Han kaster et blikk på brikkene, ser på esken, vender seg om mot henne og sier: "først og fremst, uansett hvordan vi prøver, vil vi aldri, aldri noensinne klare å samle dette til noe som er i nærheten av å ligne en hane."

Så tar han hånden hennes og fortsetter. For det andre, så synes jeg du skal sette deg ned og slappe av litt, la oss ta en kopp kaffe, og deretter?"...... sa han med et dypt sukk...



(rull ned.....)   





























"Så putter vi alle Cornflaks´ene tilbake i esken...."

post signature

8 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

*lermegihjel*

Vibeke / Mammas Hus sa...

ÅFF KÅRS! Men det eneste jeg fant som jeg virkelig ville ha var str 86/92, så jeg tenker litt... ;P

Liker bedre høstkolleksjonene deres, fargene blir litt i lyseste laget nå synes jeg. :S (Bare litt kresen - men Hedda har MENGDER, virkelig MENGDER med klær, så jeg må være kresen...I tillegg til at vi reiser til Danmark på onsdag. ;P)

Vibeke / Mammas Hus sa...

*gubbengliserogså*

Dagny @ Scandinavian Chic sa...

Fniis... Hehehe

klem dagny

Midtbo sa...

Hehe. Skulle gjerne hatt et bit av Oreo-kaka :)

Hilde sa...

Falt den i smak eller? Visste den ville komme tilbake å bite meg i rompa en dag :P

storeflittig sa...

hihihihi! dagens gode latter!

storeflittig sa...

ps - for en stund siden spurte du om noe lilla stoff jeg har trekt en stol i. det ble kjøpt på ebay, men har endel igjen, hvis du vil ha en liten pakke din vei:)