tirsdag, juli 20, 2010

De gale har det godt!


Hehe, har det ikke mer moro enn en lager selv!

7 kommentarer:

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Hei :))

Hahaha ler...ja vi har det jaggu bra godt!!! Viktig med humor....det er på topp i mitt hus hehe...:)))

Ha en fin fin kveld :)

Klem
Hege :)

Victoria sa...

Så søte dere er hi hi! har det ikke mer moro enn en lager selv:-)
Kjekt med noe moro i hverdagen.

Klem

Victoria sa...

Hei igjen

Her er finnkoden Finn-kode: 23366271, da kan du gå inn å se. Det kan godt være at han har igjen flere Tou kasser. Tenkte om jeg skulle innom en gang til, glemte en gammel koffert og en gammel krakk. Får se om jeg gidder hi hi.

Klem

rosaengler ♥ sa...

tusen takk for fiine kommentar hos meg :)))

Sååå herlige dere er ♥ nå skal jeg lese litt nedover her for jeg ser at jeg har gått glipp av MYE

Ha en strålende sommer ♥

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Hei hei :))

Joda det gulvet er bare så dritstilig!!! Utrolig mange som har kommentert på det ja!!! Det er bestilt hos en forhandler og er klikk gulv ja :o)))

Takk for hyggelig kommentar...*fant den til slutt* hehe...ekke så lett å finne igjen kommantarer på *eldre* innlegg :)

Ha en super flott dag da med eller uten maske haha :))

Klem Hege :)

girasole sa...

Har da fått meg en oppdatering på bloggen din - så mye du har blogget i sommer, kjempegøy å lese!! :-) Stor klem fra Hege (ser det er en annen Hege her også men du ser vel hvem som er hvem :-) )

Vibeke / Mammas Hus sa...

*Liiiiiiiiker!*