søndag, juli 04, 2010

HAIR + Se hva jeg har fått!!!

Som tidligere rapportert hadde Stjernebarnet sitt aller første frisørbesøk på tordag. Hun var da på dagen 2 år og 2 måneder. Nå er jeg vandt med den nye frisyren, og når jeg ser på bildene, så hadde hun jo lang hale! Men er meget søt med den nye klippen da.
FØR:
HOS FRISØREN:


ETTER:
Så har vi fått pakke fra super-snille-shopping-samarbeidspartner Vibeke. Da Pomp-de-lux startet sommer salget sitt hadde jeg opplæringsvakt på sommerjobben, og kunne ikke sitte klar med maskinen selv. Vibeke ba meg sende henne liste, og bestilte alt for meg! Og da pakken kom, så hadde hun jammen sendt med noe til mor også, se hva jeg fikk!
 
Beklager teit bilde, det er altså de nydelige øredobbene som skulle vært i fokus - ikke lett å få til bilde av segselv gitt! Jeg har kikket etter slike øredobber så leenge, og er utrolig glad i disse allerede (og ganske rørt!). Tusen takk, Vibeke!!!
Her er Stella i det hun selv valgte å iføre seg (alt fra Pomp-de-lux)
Kom på at verdens søteste navle er nok ikke dokumentert tidligere, her er den!!!
I dag har vi hatt en herlig familietur på stranden, men de bildene ligger enda på kameraet ;)
Ønsker alle som er innom en fortreffelig uke, selv begynner jeg i sommerjobben min i morgen!
post signature

3 kommentarer:

Hege sa...

Så fiin!
- både sommer-klippen og navlen :-)
Har mye fra Pomp de Lux til Mille , utrolig gode ting!
Ha en fin start på uken,
klem Hege.
PS!Kjekt å se deg live ;-D

Vibeke / Mammas Hus sa...

Bare hyggelig, vennen :))) Så fint at jeg traff blink! ♥

Stella har samme type hår som Hedda ser det ut som, MASSE bak og ikke så mye på sidene... Hedda har lang lugg, langt i nakken og lite ved ørene. ;P

Kjempefin ble hun! ♥

Victoria sa...

Så fin hun ble på håret:-) Å så fine øredobber du fikk da!
Tusen takk for de koselige kommentarene dine, blir så glad:-) Det har blitt ganske mye på oss denne uken med begravelse, så døde min mormor fredag (dagen etter min fars begravelse), så syns min mor har fått nok. Derfor er det deilig å komme seg ut i naturen å gå en tur.

Ha en god kveld/natt

Klem