torsdag, juli 29, 2010

Sommerens maling og lakking...

I mange måneder har jeg ønsket meg Chanels neglelakk no. 505 - Particulière. Har ikke funnet den i noen butikker, og vi skulle jo ikke utenlands - så for noen dager siden kjøpte jeg meg OPI's "Over the taupe". Har lest at den er nærmest i farge til Particulière. Liker OPI neglelakker, bruker dem når jeg legger fransk manikyr, men Chanel har vært min store favoritt i flere år, og en kan vel si at jeg samler på dem.
MEN SÅ dagen etter jeg kjøpte OPI'en (og før jeg rakk å bruke den), så fikk jeg Chanel neglelakken av en meget snill person!!! O'lykke!  
Nå har jeg en jeg ikke trenger, og selger den gjerne til den som måtte ønske det, for 80 kr inkl. porto. Den koster 159,- på Cubus.
Her er en sniktitt på sommerens maleprosjekt. Mangler litt på arken enda, men er ellers ferdig! Vennligst overse alle rotete elementer - selv om jeg skjønner at det er vanskelig å ikke fokusere på feks. Stjernemannens brannbilrøde varebil, som står parkert i vår "nesten" garasje bak huset...


Ellers så må jeg utdype den kursiverte "skulle" i øverste avsnitt. Vi skulle ikke på sommerferie i år, fordi vi skal ha høstferien i Paris/EuroDisney - men for et par dager siden falt jeg for fristelsen - og vips! -  nå skal jeg, Stjernebarnet og hennes bestemor til Mallorca! 4 netter i Alcudia, og 3 i Palma. Reisetips mottas som vanlig med stOr takk ;)

Ønsker alle en strålende kveld!

post signature

8 kommentarer:

Victoria sa...

Det høres jo helt fantastisk ut med en uke på Mallorca, av og til må en simpelthen bare ta noe på sparket. Rett å slett gjøre noe uforutsett:-)

Blir flott med hvitt hus, gleder meg til våres også blir hvitt - må bare gjøres først. Den tid den sorg

Ha en god kveld

Klem

Lindas hus sa...

Å jeg elsker opi sine neglelakker jeg da;) Men de er jo nesten umulig å komme over. Selvom jeg fant i Oslo! Så då måtte jeg kjøpe! Chanel har jeg aldri brukt, men jeg kjøper den gjerne;) Send meg kontonr ditt på email adr min legeberg@hotmail.com så setter jeg inn penger og sender deg adressen min:) Huset blir forresten kjempe fin! Blir så forskjell når det blir hvit! Deilig med ferie da! Vi reiser snart vekk vi å! Lykke:)

Maliva`s verden sa...

Heldige deg....jeg har vel vært innom de fleste parfymerier på min vei i løpet av sommeren, uten å lykkes. Men jeg gir meg ikke så lett;o)
Maliva

Har en drøm... sa...

Herlig farge på de neglelakkene ♥ Nå har du vel allerede solgt den?
Så gøy at du fikk tak på den Chanelèn som du egentlig ønsket deg da:)

Nattaklem Line

Tante sa...

Kan godt skjønne din sans for Chanel fargene. jeg kjøpte 505 i Bangkok i påsken, hvor en kollega oppdaget neglene mine under lunsjen og oiet, "å har du fått tak i den fargen". OPI er også en fantastisk neglelakk, men en lakk jeg har fått sansen for er essie. Fantastiske fargen, påføringsegenskaper og glans.
Sjekk www.essie.com

Victoria sa...

Tusen takk igjen for alltid koselige kommentarer hos meg:-)
Nei det har ikke hendt noe mer, men vi skulle reise alle sammen; min mor, far, søster med samboer og deres 3 barn... Da min far døde ble vi enige om å avbestille alle sammen. Orket rett og slett ikke..
Vi hadde bestilt ett stort hus med badebasseng på østkysten, mellom Ebeltoft og Århus - maaange gode shoppingmuligheter hi hi.
Vi får rett og slett ta det igjen neste år!

ha en god kveld og helg

Klem

map79 sa...

Da er neglelakken postlagt og på vei til ny eier :)

Ida Susanne sa...

Hei og hopp:)
De nye sandalene jeg er hodestups forelsket i er kjøpt på trend-sko:)