søndag, august 29, 2010

Bare blåbær + settekasse

Bare noen blåbær fra hagen... sommeren er virkelig på hell...
 Kjøpte en settekasse på Søstrene Grene i går (ca. 75 kr). Denne ble hvitmalt, og fikk litt dekor i form av ulike tapeter, og noen dekorark fra SG. Henger nå på Stjernebarnets rom, og er fylt med alt fra Mikke, Hello Kitty, hester osv...
Nå skal jeg straks avgårde for å ta ei ekstravakt der jeg hadde sommerjobb. Føler i grunnen mer for å gå ut i hagen, se om eplene og plommene er plukkbare, og kanskje bake ei kake? Det får bli til neste helg.

Ønsker dere alle en strålende uke!

post signature

7 kommentarer:

:) sa...

Blåbær såg godt ut :)
Trur eg må ta meg ein tur i skogen eg og...
Likte huset ditt! Kjem nok innom igjen ;)
Ønsker deg ein fin dag på jobben!

Åpent hus sa...

mmm - blåbær!!
koselig blogg du har
takk for at du er med i lotteriet i Åpent hus.
og lykke til!! :)

Hege Elisabeth sa...

Nam, blåbær er jo bare deilig. Har dessverre spist altfor lite av dette i år...

Smart med den settekassen:)

Torilpia sa...

Blåbær er godis .. har noen i hagen jeg også .. bare håper på litt tørrere vær - slik at jeg slipper å møte på snegler .. usj ..

Søt settekasse .. ble fin med forskjellige tapeter inni :o)

Håper du får ei fin vakt og at eplene/plommene er plukkbare snart :o)

Klem!!

girasole sa...

Noen som får unna ting i hvertfall! Settekassen ferdig dagen etter! :-)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Ekstravakt allerede ja *fnise* Jeg slanker ønskelista litt, det ble for dyrt gitt. :P

Huldra sa...

Masse herlige antioksidanter i en bolle. Nammenam! :)

Settekassen ble fin den, og jeg skulle også likt å sett den på plass med snuppelura sine småskatter inni. Er jo så gøy å se prosjekter i bruk også.
Håper du får plukket litt av hvert i hagen, så du får gjort som du lyster med de snart. Husk å ta vare på de små øyeblikkene i hverdagen. :)