fredag, august 27, 2010

Gave fra Freia

I dag fikk vi en etterlengtet hentelapp i posten. Tidligere i sommer fant jeg "et fremmedlegeme" i en sjokolade, som vi sendte i retur. Freia (Kraft foods) tok saken seriøst, og vi fikk underveis brev med oppdatering om hva de fant ut, og de skulle fortsette å undersøke hvordan det hadde skjedd. Vi ble lovet et plaster på såret, og her er hva vi fikk:
Et fint utvalg med sjokolade og dessert, nam-nam!
Da jeg hentet Stjernebarnet i barnehagen, hadde vi en times tid på oss før vi skulle hente pizza'en som var bestillt til middag. I stedet for å dra hjem, tok vi turen innom det lokale senteret (hvor pizzasjappa tilfeldigvis ligger). Jeg har jo kjøpestopp for tiden, men mat må vi jo ha. Så innom Meny og handlet litt godbiter der. Deretter innom helsekosten og handlet god te der. Men så skulle jeg bare inn og kikke på barnebutikken, det var jo -70% skilter på utsiden. Jada. Ingen viljestyrke. De hadde masse Katvig, og Stjernebarnet fikk dette som var til halv pris.
Her skulle jeg vise at jeg har kjøpt i str. 98 (!) - men var for ustødig på hånden, så dere får bare ta meg på ordet når jeg sier at Stjernebarnet vokser! - hun er ikke 98 enda, men har rast inn i 92 nå. Mulig hun kan bruke dette allikevel. Jeg liker å få mest mulig bruk ut av klærne, så denne blir vel fra lang kjole til tunika etterhvert :)

Ønsker dere alle en flott helg, 
Hege, dersom du er innom, vi gleder oss til i morgen!

post signature

5 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Nam... jeg vil og finne noe i sjokkisen:)) Det var litt av en trøstepakke må jeg si... heldige ♥

Og med 50% på Katvig, da er det bare og kjøpe da, er så flotte de klærne, god kvalitet og flotte farger!

Ha en herlig sjokkis-helg!

Klem line

Cathrine sa...

Grattis med trøstepakke :D
Moro å klage på ting når man får litt plaster på såret.
Fant de ut hva de fant da?

Publiserte ikke kommentaren din på Dexter-innlegget jeg :P Litt spoiler, så tenkte det var kjipt for noen og lese.....

Men JA, det blir spennende!

Velkommen til min kreative verden sa...

For en fantastisk gave som plaster på såret: ) Gøy at du viser dette. Din heldiggris!

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Så herlig med et lite plaster på såret fra Freia! Sjokolade er jo så godt!

Herlige barneklær:)

Så koselig at du har bestilt øredobber fra meg! Hver eneste bestilling gjør hele dagen min så bra:)

Jeg sendte de avgårde i går til deg, så hvis ikke de er kommet i dag, så ligger de nok i postkassa di til mandagen.
Jeg håper virkelig du blir fornøyd!

Ha en flott helg
Klem Janne Merethe

kamille sa...

Hei på deg!

Wow, så kjekt med trøstepakke!! :)
Søte,fine klær til stjernebarnet:)

Ha ein finfin lørdag!
Klemmen