mandag, august 23, 2010

Vi traff kjentfolk!

Stjernebarnet synes det var gøy å treffe Hoppsi Daisy på gata i Alcudia!

På lørdag kom vi hjem fra Mallorca. Noen dager i Alcudia og i Palma gjorde godt. Her kommer et knippe bilder fra turen, for de som vil se:

Jeg sliter med å få blogger til å samarbeide med meg i dag. La først inn alle bildene, men nå får jeg ikke til å skrive tekst mellom dem. Så i stedenfor langt sammendrag her på slutten, lar jeg bildene tale for seg.

Ønsker alle som er innom en fortreffelig uke!


post signature

5 kommentarer:

mymlen og my sa...

Velkommen tilbake fra ferie. Det ser ut som om dere har kost dere en masse. Mange fine bilder. Har også vært i Alcudia for noen år siden. Nydelig liten jente du har. Så hadde hun så fine dansesko, akkurat maken til de skoene min datter hadde med seg fra Barcelona, de var til barnebarnet mitt på 4 år. Røde med svarte prikker.
Nå savner jeg en ferietur til Spania.
Ha en fin uke, hilsen Mymlen

Vibeke / Mammas Hus sa...

Herlig!

Enda mindre misunnelig.... jadda!

HusmorDronninga sa...

Så deilig med ferie!
Der ut som om dåke har kosa dåke masse :)

Hege Elisabeth sa...

Flotte bilder! Ser ut som dere har kost dere veldig på ferie. Likte veldig godt de marihøneskoene:)

Linda S sa...

Det såg ut som ein fin tur! Mange flotte bilder :)