lørdag, september 18, 2010

10 kr på loppemarked!

Ja, dette definerer jeg som et lite kupp! Ikke egentlig så mye pga prisen - 10 små kroner -

Men fordi den er så liten! Bitteliten, visste ikke at det fantes en gang...
Nå kjører kaninene stil - med sin helt egne Stokke Tripp trapp miniatyr stol. Kult! Har faktisk Stokke logo på. Veldig for seg gjort, bitte små skruer osv. 

Det ble gjort mange andre kupp også, men de vises ikke her før de har gjennomgått en liten touch-up! Alt i alt, en bra dag på loppa.

post signature

10 kommentarer:

Hedda sa...

Fy, den var tøff! Jeg visste heller ikke at det fantes..., men en slik ønsker jeg også!!

Siddismamma sa...

Oi, så stilig. Vi var ogå på loppis i dag, men var langt fra så heldig som deg.

Ønsker deg en fortsatt fin helg!

Christine C sa...

Den var da kjempesøt! Visste ikke at slikt var å få tak i jeg heller. Noen ganger er man heldig :-))

Vibeke / Mammas Hus sa...

SÅ KULT!!! :)) Heldiggris ♥

idyll sa...

Hehe, ja den var virkelig tøff!! Scoop:) stilig med "ekte" miniatyrting.. Jaa, jeg var på st.johannes:) Trodde også at jeg så deg, men var veeeldig usikker!!

Jeg var på hele 3 loppemarked, litt fangst.. Gamle rammer, hvit koffert!! (endelig), søt liten kurv og litt småting.. Masse kjekke ting, som jeg definitivt ikke trenger;) hehe...

Ha ein fine søndag!! Klem

Hege sa...

Så kul - nei, visste ikke engang at de fantes!
Heldige deg el. var det lillegull som skulle få den?;-D
Ha en fin søndag,
klem Hege.

HusmorDronninga sa...

Åå.. den va kje søt heller!

Skrekk og Gry sa...

Ahhh! den var jo bare suuuper! Jeg var også innom, og så deg såvidt, tror jeg..

Fant også endel leker/bøker og trappegrinder, som jeg var på jakt etter!

mvh Gry

Bea sa...

hihi så stillig:o)
Fin blogg du har forresten!
Klem fra Bea

Marthe sa...

Oioioi, det visste ikke jeg heller! Så utrolig nusselig:)