torsdag, september 02, 2010

Gode mennesker!

Som noen av dere kanskje husker mistet Stjernemannen jobben før jul. Etterhvert fikk han ny jobb, og nå kjører han søppelbil for Renovasjonen/kommunen. I dag på ruta hans fikk han en hyggelig overraskelse:
Nå må jeg nevne at vedkommende som hadde satt ut kaken til han, tidligere jobbet sammen med han i et annet firma - så det er kjentfolk. Hadde muligens hatt betenkeligheter med å smake på den hvis det bare var et vilkårlig hus... Kaken var super god! På esken sto det "Takk for godt arbeid. God høst og vinter. Hilsen oss i nr. 15". Tenk så snillt! Noen har tenkt på han, satt pris på arbeidet han utfører, og faktisk tatt seg bryet med å bake en kake - jeg er imponert, og litt rørt.

For noen dager siden var jeg så heldig å vinne en av premiene i give-away'en til Anette, som skriver den flotte bloggen Hvit Romantikk. Dersom dere ikke allerede er følgere foreslår jeg et besøk hos henne!
Duftehjerte, Yankee Candle og herlig boks med godbiter fra Matilde M.
Nå dufter det deilig i huset! Tusen takk, Anette!

post signature

12 kommentarer:

Victoria sa...

Så heldige dere er da, kake og nydelig give away. Alle fortjener å bli verdsatt og bli satt pris på:-)
Kos deg med kaken

Klem
Agnes

Hege Elisabeth sa...

Så kjekt at han fikk kake!!! Utrolig snilt:)

Gratulerer med premie også, flotte ting.

Drømme ♥ Christina sa...

Så herlig å bli satt pris på!
Ha en fin kveld.
Klem Christina

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Så koselig gjort ♥ Hadde nok også hatt litt betenkeligheter med å spise en kake som var laget av fremmede (akkurat som Anna Anka er det, ikke sant :p), men fint når det er fra kjentsfolk da :)

Heldig du er som vant premie! Nydelig :)
Klem!

Gro aka emrille sa...

Så koselig!
Det er noe vi ikke er så flinke til i Norge, å rose hverandre for det som er bra. For noen år siden la jeg ut melkesjokoladehjerter til renovatørene. De skulle hentet søppel på juleaften og da syntes jeg så synd på de, så derfor måtte jeg finne på noe koselig:)

idyll sa...

Så utrolig koselig!! Ble helt rørt her jeg sitter over hvor gode mennesker som finnes:)

Ha ei nydelig helg

Hege sa...

Utrolig koselig gjort:-)
Riktig god helg,
klem Hege.

Bettum Villa sa...

Heisann!
Tusen takk for kommentaren inne hos meg. Den teboksen aner jeg ikke hvor kommer fra, men så at det hadde nøkkelskap i samme design på den lokale (private) interiørbutikken. Så jeg kan ikke hjelpe noe særlig. ;)

Ønsker deg en flott dag! Klem Madelén

Elisabeth, innerst i veien sa...

For en utrolig koselig gest! Selv om det var kjentfolk. Gratulerer med egen gevinst også. Så trist med kattepusen din, kjenner meg sånn igjen i det. Vi har selv en gammel kattemor som vi har begynt å grue oss til å måtte si farvel til.

Forever Love ♥ sa...

For en fin gest!! Skapet heter IKEA PS SINKA

ha en fin kveld.

Klem Tonje

Linda S sa...

Så koselig å få ein sånn hyggelig overraskelse! Det var jammen fint gjort.

My Wonderworld sa...

Så utrolig flott gjort! Turen over så også utrolig idyllisk ut ;-)