søndag, oktober 31, 2010

Små, franske innkjøp + make over

Jeg kjøpte to ting til meg selv da vi var på reise for noen dager siden. Et putetrekk, og en boks til å oppbevare teposer i. Veldig fornøyd med begge to.
Den fremste, linputen med 1 2 3, er fransk.

Fin boks, med gode teer oppi.

For 4-5 år siden kjøpte jeg en sjenk på Fretex, med tanke på å male den hvit. I helgen skjedde det endelig.
Før:
 Underveis:
Etter:
Vi tenkte å prøve det litt med originale teak skuffer. Muligens blir de svarte, og muligens blir de hvite som resten. Skuffene er litt vonde å dra ut, så kanskje setter jeg på noen knotter. Har noen hvite med sølvprikker, kunne det passe? Hva foreslår dere med hensyn til skuffene?

Ønsker alle som er innom en flott uke - jeg begynner med eksamen i morgen. Treukers hjemmeeksamen, men kjenner litt nerver allikevel!

post signature

10 kommentarer:

Victoria sa...

Nydelig teboks - ME LIKE!!
Lykke til med hjemmeeksamen!!

Klem
Agnes

Vibeke / Mammas Hus sa...

Se der ja! :) You're in!! :D

Hvitere enn deg som jeg er ville jeg malt og satt på knotter. ;)

Synes du har vært flink jeg! :D

girasole sa...

Åå, likte den teboksen! Så flink du er med malingsprosjekter. Syns det ble veldig fint, men ville hatt hvitt på skuffene, og syns det hørtes bra ut med de knottene! :-)

Klem fra meg :-)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Vi beholder sovetimer vi..... ;)))) *nyyyydelig*

Hedda bruker 92 til vanlig, så kjolen er 2-3 år og passer perfekt. :)

Tulip sa...

Så flink du er som har malt kommoden.
Ville nok malt skuffene hvite, eller muligens tapetsert dem med et morsomt fargerikt mønster!
Lykke til!

Under Karlsens tak sa...

Teboksen var lekker,og hadde passe sååå godt inn på min kjøkkenbenk...;)

Må si meg enig me Tulip hær,å si at litt tapet på skuffene hadde blitt lekkert-smekkert:)

KAROLINEMOR sa...

Hei Mari Ann!
Takk for att du deltar i blogglotteriet mitt får jeg si :)
jeg slenger meg på som følger hos deg:)

PS: skal sette meg ned å lese bloggen din senere i dag:)

Klem KAROLINEMOR!

irina sa...

Stjørdal ...plantasjen. goklem

Carina@Lekenhverdag.com sa...

Skapet var superlekkert!!!

irina sa...

Snakka med ei på Plantasjen jeg kjenner. Hun sa at alle skal ha samme tilbudene på nissene. de er kjøpt inn for å selges på salg ;)