søndag, desember 19, 2010

Juleveksted - barnearbeid på sitt beste?

Stjernebarnet har vært en flittig liten arbeider i det siste, og har produsert personlige julegaver til utvalgte i familien. Til dere slektninger som måtte være innom: hysjjj, det er jo hemmelig!
Håndavtrykk på julekuler, en super idè med et sjarmerende resultat. Tipset fant jeg via foreldremanualen (og jeg mente selvfølgelig ikke å spøke med barnearbeid - i virkeligheten tar jeg sterk avstand fra slikt).

Ønsker en fin ny juleuke til alle som er innom!

post signature

3 kommentarer:

Beauty&Living! sa...

Herlig :) Har laget noen sånne vi også, og det er en perfekt gave!
Kjøpte noen stempel puter på clas Olshon på fredag som jeg skal teste ut også :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så kjempefine gaver! Smaaaaart!

ennahs lille hjørne sa...

Wow:) så fine de koppene og kulene var!!
Æsj,at jeg ikke har sett dette inlegget ditt før nå.(nå erjo julen ferdig)
Dette skal jeg jammen ta med meg videre:) tusen takk. Vil tro at de heldige utvalgte som fikk disse gavene smeltet helt!!