fredag, januar 28, 2011

Et must til lekestuen??? *oppdatert*

Stjernebarnet har flere trehjulsykler/balansesykler etc., og jeg har spøkt med mannen om ikke han kan bygg en mini carport på leketuen. Carport eller ikke, dette skiltet vil jeg ha opp på veggen der ute! (håper det fremdeles er å få tak i etter 1. april!) ;)
hehe, all others will be toad (padde) istedenfor towed - morsomt ordspill!

Oppdatering: Fant dette etterpå

Synes egentlig det øverste var finest, men er jo morsomt med navnet på også da ;)

- skiltene kan kjøpes fra ebay.com (søk på princess parking).

post signature

8 kommentarer:

Alexandra sa...

Hvor fant du disse fine skiltene kjære deg? Skulle gjerne hatt et slikt utenfor hos oss :)

Marie sa...

Haha, herlig! Det øverste var helt klart finest! Ha en hyggelig helg! Klem Marie

Livet i det Blå huset sa...

Kult kult kult slik skulle jeg hatt utenfor minsten sitt lekehus når det forhåpentligvis blir ferdig til sommeren. Skal se om jeg ikke får lagt ut oppskriften på focacciaen. Kjempeenkelt!!

Fortsatt god kveld

Klem Agnes

Hverdagslivet sa...

Hei hei!

Så kjekt du ville være med på give away hos meg!:) Jeg ser vi er i fra samme område, koselig å finne bloggere fra nærområdet. Jeg krysser fingrene for deg! Ser du har trukket tre lodd, men kan ikke finne deg som følger.. Har hatt litt problemer med google siste dagene, så kanskje du ikke ble registrert.
Jeg legger meg som følger hos deg også, koselig å blogge med "naboen":))
Stilige skilt ovenfor, prinsesser skal ha reservert parkering, så klart!!
Ha en finfin kveld.
Klem Anne Karin

Hverdagslivet sa...

Hei igjen!
Ja nå kan jeg se deg på lista, kjekt det:))
Jeg bor akkuratt på grensen mellom Lura og Forus, ikke langt fra Kvadrat (heller farlig nærme for lommeboka sin del) Hva med deg/dere? Jeg er som du sikkert ser hjemmegående og har vært det i noen år, og trives veldig godt med det. Vi er en gjeng som har snakket om et bloggtreff en gang i fremtiden, det hadde jo vært hyggelig å møtes ansikt til ansikt en gang. Men det er selvsagt helt frivillig. Skal gi beskjed til deg viss det blir noe av:))
Klem

marita sa...

Så stilige skilt!! :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Såååååå søøøøøøt! :D


Jeg aner en "SMELL" 1.april *ler*

luisafernandadelmar sa...

Ikke tenk på det! Var ganske distré selv, skulle komme bort til deg i pausen, men glemte det av. Jeg var virkelig så ukonsentrert den dagen, fikk med meg svært lite av forelesningen.

Jeg finner alle fine bilder på weheartit.com, enkelt og greit :) Ikke alle som liker det så godt med tanke på at det er vanskelig å oppdrive den virkelige kilden, men la gå, jeg elsker å finne fine bilder :)