tirsdag, januar 04, 2011

Flink pike

Selvskryt innlegg. Du er advart.
Foto: www.norskt-glass.com

I dag fikk jeg sensuren på siste eksamen, og det er med et lite snev av stolthet at jeg kan meddele en A i Organisasjonspsykologi. Jeg fikk A på Organisasjonssosiologien og (dobbel wooo-hoo!) men det har jeg visst i noen uker allerede... Da jeg så at det var 23 % stryk på psykologien ble jeg litt ekstra kry. So there you have it. Skryt-skryt-skryt, jeg gir meg selv et klapp på skulderen og kaller meg en flink pike. Enn så lenge.

post signature

11 kommentarer:

Victoria sa...

Gratulerer så mye!! ja den skryten den fortjener du virkelig, en A - kanon!!!
Kos deg masse det fortjener du med så godt resultat.

Klemmer herfra

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempeflink er du - superduperflink! (Voksenskryt ;P)

Gratulerer så masse - og lev LENGE på dette!!

*klem*

luisafernandadelmar sa...

Gratulere så mye! Du e flink!

marita sa...

Du er virkelig kjempeflink! :) Gratulera!!

Grugleda meg til sensuren på mine eksamena kjem imorra og på torsdag.

Lekenhverdag.com sa...

For noen fantastiske nyheter!!!!!!!

G R A T U L E R E R!

Stor gratulasjonsklem fra Carina ;-)

Hegeslilleboble sa...

Så flott! Gratulerer så mye!

Anette {foreldremanualen} sa...

Gratulerer! Absolutt lov å skryte av seg selv når man har oppnådd et mål! :-D

HusmorDronninga sa...

Gratulerer!
Litt selvskryt er så absolutt på sin plass ved en sånn anledning :) Flinkingen!!

luisafernandadelmar sa...

Til nå har jeg sett meg ut Offentlig rett, Makt og politikk og innføring i tverrfaglig kjønnsforskning, men e litt usikker på det siste emnet. Du da?

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jepp, varmtvann. Deilig! Hver morgen og gjerne hver kveld. Var der i kveld og en god varm dusj etterpå, tror kanskje jeg sover bedre i natt. ;)

Hurra for shopping! :))) Hedda har fått noen få plagg i str 104 i tillegg til dresser opp til 110/116. ;P Og et par bursdagsgaver er kjøpt. Deilig! (Kjøpte dresser siden jeg ikke vet om jeg orker å holde på med full jobb :( Kryss fingrene for at det går helt supert!)

Trine sa...

Kjempeflink!!!! Grattis :)