søndag, januar 09, 2011

Humanity

For litt siden kjøpte jeg meg dette flotte Humanity for all armbåndet. Flott budskap, og støtter samtidig en god sak. Like it! (mitt heter wrap around long, i fargen Chocolate)

Humanity er en unik accessories – og klesmerke, ble startet for å gjøre vår verden til et bedre sted for alle mennesker. Humanity hjelper frivillige organisasjoner over hele verden og Humanity dekorerer sine produkter med budskap og kunstverk som oppfordrer til gode gjerninger og omtanke for andre. Gjennom sin virksomhet flytter Humanity hvert eneste år flere millioner dollar fra den delen av verden som allerede lever i overflod og plasserer de der mennesker kjemper for frihet, respekt og det å overleve en hard hverdag. www.humanityforall.com


post signature

4 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg har likt, men med bling på :) Veldig fint! ♥

Har en drøm... sa...

De er så lekre!
Jeg har det i litt kortere versjon og i hvit farge - I Love it ♥

Ha en fin søndag!

Klem Line

Hagen i Grubba sa...

Fint var det :)

girasole sa...

Her var det mye nytt siden sist jeg stakk innom! En som har hatt studiefri skjønner jeg :-) Så her kommer en samlekommentar fra meg: Grattis med A! Helt utrolig, så flink du er!! Nydelig Burberry kjole, heldige Stella! Og søte tøfler var det også lenger nede :-) og jeg digger dette armbåndet eller *like* som jeg automatisk tenker, facebookhektet som jeg er... Håper alt står bra til, lykke til med nytt semester! Klem fra meg :-)