tirsdag, januar 25, 2011

Koselig!

Jeg har fått en award, fra min shopping partner in crime, Vibeke, som skriver bloggen Mammas Hus. Tusen takk Vibeke! 
Det følger med en utfordring om å svare på noen spørsmål og her er mine svar:

Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18, og let frem linje 4 - hva står det der? 
"De vil være viktige for hvordan vi forstår kjønn og relasjoner mellom kjønnene" - fra (pensum)boka Kjønnsforskning.

Hva var det siste du så på TV?
The Ellen show (opptak fra i går).

Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?
Jens August og Eva som krangler (mannen min ser Hotel Cæsar i bakgrunnen her).

Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Tidligere i dag, var på UiS - på forelesning i Offentlig rett.

Hva har du på deg nå?
haha, skikkelig mismatch av en lilla genser jeg hadde før i dag, en rød velour joggebukse, og en hvit strikkejakke.

Hva var den siste filmen du så?
Den siste revejakta gikk på tv her en kveld - Både Joner, Cleve Broch og Conradi er meget troverdige i den.

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet? 
Håper en gang å få mulighet til det! (bodde utenlands da jeg var yngre).

Awarden skulle sendes videre til sju stykker; 

Tar dere utfordringen?

post signature

5 kommentarer:

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Så morsom award/utfordring! Tusen takk for award, jeg tar utfordringen og svarer i morgen :)

Koselig å lese dine svar :D

Klem!

luisafernandadelmar sa...

Det gjør jeg! Tusen takk søta :)

Livet i det Blå huset sa...

Tusen takk for awarden!! Jeg blir så glad, det er min andre og så på samme dag:-)

Ha en god kveld

Klem Agnes

marita sa...

Tusen takk for award :D Skal ta den imorra :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

♥ Partner in crime ♥