søndag, januar 23, 2011

Min plan

Som jeg nevnte i et tidligere innlegg så har jeg en plan for å redusere mine shopping impulser.
Sterkt inspirert av personer som bestemmer seg for et kjøpefritt år, har jeg bestemt meg for noen kjøpefrie måneder. Jeg har satt 1. april som (foreløpig) frist. Før den tid skal jeg altså ikke kjøpe noenting. Selvfølgelig må jeg kjøpe slike ting som er nødvendige, som såper, deo etc., men jeg skal altså ikke shoppe mer "dill dall", klær og sånne ting som bare er kjekke å ha. Vi klarer oss fint med det vi har.
Men noen ting ble jo bestilt på nett før vedtaket ble fattet. I går fikk jeg dette herlige skjerfet i posten, likte det veldig godt. På torsdag fikk jeg noe annet i posten - eller rettere sagt levert på døra med budbil.
Et eple til meg. Helt nødvendig, for vår gamle pc har falt fra hverandre (skjermen henger ikke lenger fast på tastaturdelen!) og jeg trenger nyere programvare for å åpne filene som legges ut fra skolen. Blir for strevsomt å dra opp på bibliokteket hver gang det legges ut noe nytt fordi jeg ikke fikk åpnet det hjemme. Så nå er jeg den stolte eier av min helt egne MacBook Pro!
Lykke! 

Ønsker alle som er innom en flott ny kommende uke!

post signature

5 kommentarer:

marita sa...

Åhh, heldige du som har kjøpt deg MacBook Pro! :) Og lykke til med shoppefrie mnda :)

Livet i det Blå huset sa...

Å grattis!! Du kan glede deg til bruken av eplemaskinen, den er bare helt fantastisk. Kunne aldri hatt vanlig pc med windows igjen etter at macen kom i hus.

PS herlig skjerft, står høyt på ønskelisten her

Klem Agnes

luisafernandadelmar sa...

Åh fint eple og superfint skjerf! :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Oioioi, så flink du skal være! *stolt* Og 1.april - da rekker du PdL SS11 da jo ;P

Vibeke / Mammas Hus sa...

Award til deg hos meg ;)