søndag, januar 02, 2011

Pepperkake-barnet mitt...

Den søteste pepperkaka jeg har sett!
Og her i sin nye pompelux hue (hun er veeeldig stolt av sine nye pompelux klær, hehe de er omdøpt fra pomp de lux - l o v e)
Jeg ønsker dere alle et fabelaktig 2011, måtte det bringe alt dere drømmer om! Jeg for min del venter spent på semesterets siste karakter, som skal komme den 4. januar. Så kan den "virkelige verden" få begynne igjen! Ellers gikk juletreet opp i røk i dag, bokstavelig talt - det fyres med as we speak... resten av jula får pakkes ned i morgen kanskje? Stjernebarnet har enda en dag ferie pga planleggingsdag i barnehagen. Hun vil sikkert hjelpe til å rote.. eh, rydde ;)

8 kommentarer:

luisafernandadelmar sa...

Helledussen! Altfor altfor søtt!! Kos deg videre og godt nyttår :)

Victoria sa...

Søteste pepperkaken jeg også har sett:-) Her er også julen pakket bort, begynte å bli så lei.
Håper resultatet på eksamen gjør deg glad!!

Klem Agnes

ps gleder meg til å følge deg i 2011 også

Tomines hjem sa...

hei!!

jeg er jammen enig.. den søteste pepperkaken jeg har sett også!!

ha en fin fin uke, og riktig godt nyttår..

enjoy life!!

Vibeke / Mammas Hus sa...

♥ ♥ ♥


Ha en stråååålende uke. :) Siden vi ikke har bhg på tirsdager blir det enda 2 dager ferie på Hedda. Hurra.... *ler*

marita sa...

Finaste lille pepperkaka eg har sett! :)

Og selvfølgelig er det lov å spørre. Det er nok ingen kjæreste inne i bilde :)

Hegeslilleboble sa...

Åååå, nydelig liten pepperkake:).

Lekenhverdag.com sa...

Åhhh, nå ble jeg nysgjerrig! Jeg får løpe og kjøpe Rom123! Håper reportasjen ble bra.

Ønsker deg et fantastisk og lekent nytt år! Det blir spennende med siste karakter ;-) Jeg har godfølelsen ;-))

Elisabeth, innerst i veien sa...

Supersøt pepperkake! Her er PdL-klærne superpopulære. Godt nyttår!