lørdag, januar 08, 2011

( t i p s ) Stjernebarnets movie night

Da vi var ute og kjøpte lørdagsgodt i dag fikk Stjernebarnet en ny film, Prinsessen og frosken.
Den slo an (frosker, mamma!) Trollmannen traff vi i Disneyland, så det var også stas.

Senere var vi på Coop Obs! for å handle til helgen, og der hadde de medlemstilbud: 3 dvd'er for 99 kr. Det kaller jeg en god deal, og Stjernebarnets (allerede meget akseptable) dvd samling ble utvidet med
 Space Chimps
 (Flushed away)
Kurt blir grusom

Stjernemannen og jeg synes det er ok med nye filmer i huset, da de fleste blir sett ganske mange ganger - etter hverandre. Vi - i motsetning til Stjernebarnet - er faktisk litt leie av Peter Pan ;)

post signature

4 kommentarer:

luisafernandadelmar sa...

Å jeg husker da jeg var liten, så samme film hver dag i ukesvis :)

Tulip sa...

Gøy med nye filmer, ja!
Har faktisk ikke sett noen av disse;)

God helg!

Pia sa...

Kurtfilmen er nok en favoritt her i heimen - humor for både liten og stor!

Åpent hus sa...

hei
har dere sett Santa Paws (engelsk tittel) vet ikke hva den heter på norsk. den var i alle fall poppis hjemme hos oss. Koselig og passe spennnende. :=)

Lykke til i lotteriet inne hos meg! :)
god helg til deg
hilsen
Åpent hus