onsdag, februar 09, 2011

En liten smell...fra Halabaloo

For liksom å backe up den litt større smellen jeg hadde for noen dager siden (ikke blogget om, men det kommer vel). Prøver kjøpestopp så godt jeg kan, men det viser seg å være vanskelig å gå "cold turkey" (selv om både mannen og jeg selv synes jeg er ganske flink).

For noen dager siden la jeg inn en bestilling på noen klær til Stjernebarnet (Lemon loves lime + Luna Luna Copenhagen). Viste henne dem på dataen da hun kom hjem fra barnehagen. Så var jeg så dum at jeg viste henne bilde av en kjole til, i trygg forvisning om at det gikk bra, for den var utsolgt i den aktuelle butikken. Men hva tror dere Stjernebarnet sa da jeg viste henne den? "Åååå, såååå fiiiin!!!" Så nå har jeg trålet nettet til jeg fant den. Ikke barebare siden den er 2010 modell, og utsolgt overalt. Men fant den tilslutt i str. 4 år, så da har hun den en stund.

Her er den rosa/lilla herligheten:
Om noen skulle være interesserte (ha, Vibeke, der fikk du den, hihi) så kan den kjøpes her.
Tips: meld deg på nyhetsbrev, og få rabattkode på 15% på ditt første kjøp :)
post signature

6 kommentarer:

luisafernandadelmar sa...

For en søt kjole!

Hverdagslivet sa...

Kjempe søt, riktig en prinsessekjole!:))
Klem Anne Karin

Hverdagslivet sa...

Hei, meg igjen..
Jeg glemte å spør deg om du har sjekket "Linus & Lotta", der hadde de i allefall veldig mye fint før. Jeg kjøpte mye til min datter derifra da hun var liten, alltid vellykkede kjøp:-))

Hegeslilleboble sa...

Kjempekoselig kjole! Blir nok nydelig i den:).

Vibeke / Mammas Hus sa...

Ikke interessert. Not the least ;P

POMP kommer snart, og kjenner jeg meg selv rett glir det nok ut et par tusinger der. ;) I tillegg bruker de kun ULL i barnehagen for tiden, så det er begrenset hv Hedda bruker av klær....

PS: Ang Linus og Lotta - de er blitt dyrere og dyrere synes jeg, jeg liker de ikke lenger. :(

Velkommen til min kreative verden sa...

Den var fin og helt spesiell: ) Jeg forstår godt at den måtte hun bare ha.