tirsdag, februar 15, 2011

Fine pakker :)

Det kom pakke til Stella i posten i dag:
Den store inneholdt Halabaloo kjolen jeg skrev om her.
 Den var enda finere i virkeligheten! Glad jeg bestilte i str 4 år, den ser ikke ut som den er stor i størrelsen, selv om den er super stretchy, og jo skal være stram. 
Den lille pakken (jeg måtte sniktitte å se hva som var inni) var en ekstra gave fra butikken
5 tatoveringer og et armbånd. Begge pakkene ble møysommelig pakket sammen igjen, og Stjernebarnet synes det var stor stas å få åpne den minste da hun kom hjem. Er nå meget stolt av prinsessetatoveringen hun har på armen sin. Kjolen la jeg bort, den kan hun pakke opp ved en senere anledning - muligens når det er blitt litt varmere i været.


post signature

3 kommentarer:

idyll sa...

Så utrolig fin kjole!! den blir nok prinsessa søt i:)

marita sa...

Nyydelig kjole! :) Og så kjekt med ein liten ekstra pakke til S :)

ennahs lille hjørne sa...

Stilig kjole:)

Hyggelig at du vil delta på Give awayen min;)