fredag, februar 18, 2011

Stitch & egg

Jeg kjøpte denne Stitch-drakten til Sternebarnet da vi var i Disneyland i oktober. Hun fikk den i dag. Lykke! Og så å få lov (i en meget trøtt og utslitt tilstand) å hoppe i mammas seng: dobbelt lykke!
"Hale, mamma!"
 * men åh, så trøtt. - Bare sov lengre om morgenen lille venn (eventuelt hele natta).
Oppdaget påskesnop i butikken i dag. Liker egentlig ikke at slike sesongsbetonte varer legges ut for salg så lenge før høytiden, men disse kommer bare en gang i året og jeg klarte ikke motstå fristelsen å kjøpe en pakke:
Stjernemannen og jeg har kost oss. Stjernebarnet fikk et Toy Story "kinderegg" og var happy med det.

God helg! 
post signature

4 kommentarer:

whitebite sa...

søt&blå!

Livet i det Blå huset sa...

Så tøfft kostyme:-) og så kjekt å få hoppe i mammas seng hi hi. En stor hit her i huset også.
Takk for tips, da kan jeg jo få de på dagen hi hi om det skulle være at jeg trenger flere bokstaver. Som jeg nok gjør, har planer om at de små skal få navnet sitt i disse bokstavene.

Ha en god helg

Klemmer

PS jeg kjøpte de for 10 skr pr stk... syns det var veldig billig

HusmorDronninga sa...

Åhh herrejemini så søt! :)

luisafernandadelmar sa...

Å herreminn så søt :)