lørdag, februar 26, 2011

Utfordring

Fruen i det blå huset, Agnes har sendt meg en utfordring. 
Her er mine svar - god helg til alle som er innom!


4 TV- programmer jeg ser på:
Dexter
 Desperate housewives
 Grey’s anatomy
 Gilmore girls
(alle går ikke nå, venter desperat på ny dose Dexter – og Gilmore girls er repriser, menmen)

4 ting jeg har gjort i dag:
 Vært på Ikea
 Besøkt besteforeldrene til Stjernebarnet (ja, de bor nær Ikea)
 Ryddet på badet
 Skal straks nyte litt Ben & Jerry is (Phish food) og litt rødvin (i veldig nær fremtid, så når du leser dette har det nok allerede skjedd)

4 ting på min ønskeliste:
 Buet speil (sånn med 2 runde hjørner, heter det noe spesielt?)
 2 vegglamper med skjermer i fattigmannssølv
 Skap med glassdører til stua
 Gul eller lilla Tolix taburett

 4 ting jeg liker dårlig:
 Urettferdighet
 Folk som ikke viser hensyn til andre
 Syke barn
 Å ikke ha inntekt :/
(Det er jo selvvalgt, så får bare lide oss gjennom det)

Alle bildene er lånt fra weheartit.com


post signature

1 kommentar:

Marta - livet på landet sa...

Hei!

Takk for kommentar på bloggen min!
Jeg tenkte 400,- inkl. porto var en ok. pris for kjolen.
Det høres kanskje litt mye ut, men garnet koster omtrent 200,-, også er det jo greit å ha litt igjen for arbeidet:)

Gi meg en lyd dersom du er interessert!

Hilsen Marta