lørdag, mars 26, 2011

Blomstrende lørdag

I dag har vi fått gjort masse! Handlerunde og rengjøring/rydding av hus. Godt med alt som er gjort!
Disse herlige tulipanene måtte jeg unne megselv da vi var innom Europris for å kjøpe lørdagsgodt til Stjernebarnet (hvis vi spør henne hvor vi skal kjøpe smågodt sier hun Europris, den på Åsen ikke den på Storhaug *LOL*)
Tulipaner er en av favorittblomstene mine.
Tester for første gang denne som blomstervase. Vanligvis er et kubbelys i den. Synes det var vellykket!

Litt nytt har sneket seg inn på Stjernebarnets rom:
Wallstickers fra ebay.com - billig moro. Stjernebarnet syns de var flotte! (dette er kortveggen under skråtaket)
På langveggen ved siden av vinduet.
I dag hadde vi besøk av mine foreldre og min tante og onkel som visiterer fra Trøndelag.
Tante hadde med presang til Stjernebarnet, og disse nyydelige rosene til meg:
Så nå har jeg huset fullt av blomster - vårLYKKE!!!
Ønsker alle som er innom en fabelaktig lørdagkveld!

post signature

1 kommentar:

Karianne sa...

Så fin blogg du har!!