søndag, mars 27, 2011

En liten titt...Make over!

Vårt "nye" spisebord. Strengt tatt ikke nytt (kjøpt på finn.no), og ikke nytt for oss lengre (pusset det opp før jul) - men nytt for dere! Har ikke vist det før, og må innrømme at jeg er veldig fornøyd!
Har dessverre ikke bilder fra før jeg startet på make over'en, fordi vi måtte skru det fra hverandre for å få det ut av selgeren sitt hus. Var ikke særlig hensiktsmessig å montere det sammen bare for å ta bilde av det. Her er et bilde fra annonsen (vi kjøpte ikke stolene, og selgeren har slettet de andre bildene som var av bordet) - bordet i bakgrunnen:
Foto fra finn.no

post signature

6 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

LEKKERT!!!!!!! :))))))))

HusmorDronninga sa...

Tøft altså!
Hvilken maling har du brukt?
Ser jo virkelig ut som om du har fått høyglanseffekt ja :)

HusmorDronninga sa...

Wow.. det må eg sei!
Såg for meg bengalakk eg :P

luisafernandadelmar sa...

For et fint bord!

idyll sa...

NYDELIG! Bordet var skikkelig lekkert:)

marita sa...

Så lekkert! :)