torsdag, mars 03, 2011

Ingen rosa prinsesse...

For litt siden spurte jeg Stjernebarnet hva hun ville være på karnevalet i barnehagen. "Prinsesse" svarte hun. Men mammaen hadde jo kjøpt kostyme i Disneyland, og måtte i det miste vise det frem, så prinsessa fikk velge. Der trengtes ingen overtaling da hun fikk se Stitch drakten. Hun har gledet seg til å bruke den (og har jo testet den pittelitt allerede) hver dag siden hun fikk se den.
Så ingen rosa prinsesse, men prinsessen min likevel!
(Her med regnkåpe fra Noa Noa - eneste jakken som var stor nok til å ha oppå kostymet)
post signature

7 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Så stilig! :-D

whitebite sa...

skjønn!
synes det er så herlig når jenter tør ta "utradisjonelle" roller, kostymer etc.!
Det finnes mer enn nok rosa prinsesser;o)

luisafernandadelmar sa...

Hun er bare så herlig! Kjempesøt kostyme :)

LIVET I DET BLÅ HUSET sa...

Nydeligste Stitchen jeg har sett:-))
Ha en god helg, nå er det vinterferie!!

Klem Agnes

Vibeke / Mammas Hus sa...

Søøøøøøøteste Stella :D

Skrekk og Gry sa...

Takk for det!
Og like nydelig, jenta di, da. Herlig i kostymet.
Og, JA, det blir lite søvn. Men DU holdt meg faktisk også søvnløs en god stund! ...mens hjernen min jobbet med hvordan den kunne transformer gamle T-skjorter til å bli slike fine rysjer som var på kjolen til dattera di.
jeg er ikke helt ferdig med tenkingen, men det må lett kunne la seg gjøre!
mvh Gry

Trinity sa...

Waow - for en flott Stitch-drakt. Kan godt skjønne at hun valgte den. Håper hun gjorde suksess på karneval :-) Prinsesse kan hun jo være når som helst ;-)
Ha en nydelig uke.