tirsdag, april 05, 2011

35 truser

Stjernebarnet holder som sagt på å slutte med bleier. Etter en samtale med barnehagepersonalet fant jeg ut at det kunne være lurt å ha flere truser liggende tilgjengelig i barnehagen. Stjernebarnet hadde ikke så mange truser, og jeg innså at jeg må kjøpe en del flere.
Jeg hadde sen forelesning i dag og Stjernemannen skulle på sen jobb, så mine foreldre skulle være barnevakter til jeg kom hjem. Da jeg snakket med mamma tidligere i dag spurte jeg om hun hadde mulighet til å kjøpe noen truser til Stjernebarnet som hun da kunne ta med ut til oss. Det kunne hun.
Da jeg kom hjem ble jeg møtt av en overlykkelig liten jente i døra. "Mamma, eg har fått nye truser!!!"
Bestemor hadde kjøpt 35 nye truser til henne. Min herlige gale mamma. Er det rart jeg liker å shoppe?Det er nok genetisk. Snille mamma ville trusene skulle være en gave til Stjernebarnet, kan bare si  *Tusen takk!!!*
post signature

10 kommentarer:

whitebite sa...

for en mamma du har, og for noen truser dere fikk i hus;o)

LIVET I DET BLÅ HUSET sa...

Så snill mamma du har, hva skulle vi gjort uten dem:-)) Kan tenke meg at stjernebarnet var kjempestolt og glad!! Husker da minsten slutten med bleier her i huset, ja da var det så gøy å få nye truser (det er det jo fortsatt da)

Ha en god dag

Klemmer

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hahaha! HERLIG!!! :D

Hegeslilleboble sa...

Hehe, kjenner igjen min egen mamma. Herlig!

Synnøve sa...

Bestemødre er fantastiske :)!!
Og du, TUSEN TAKK for tips om skoene :) Nå vet jeg rett og slett ikke hvor den butikken ligger, men det finner jeg nok ut :)

marita sa...

Herlig mamma du har! :) Og så masse flotte truser.

Synnøve sa...

Supert! Takk for link :)!!!

KROnPRINSESSENE sa...

Hi, hi så herlig innlegg!
Kjekt med bleiefri jente :)
Håper dere har nok truser i hus nå...
Legger meg til som følger jeg, for her var det trivelig å være ;)
Koselig at du er fra Rogaland også!
Klem May Helen

KROnPRINSESSENE sa...

Meg igjen!
Så nå at du lurer på hvilken bruktbutikk jeg hadde vært innom... vet ikke hva den heter, men den er på Bryne. Ikke langt fra Bryne torg!
Stort utvalg og masse kjekt, til bra pris ;)

Lulle og Laban sa...

Hahaha, et herlig innlegg og for en herlig mamma. Vi har også en liten Lulle som holder på å slutte med bleie om dagen, og ja det er veldig greit med noen ekstra truser i barnehagen.

Nydelig blogg du har :O)
Ønsker deg en fortsatt fin uke!

Carina :O)